هیچ اداره‌ای حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد

موهبتی گفت: انتقاد تا زمانی که سبب لطمه وارد شدن به آبروی اشخاص نشود و حاوی تهمت و افترا نباشد، نباید منجر به شکایت از سوی مدیران ادارات شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ اداره‌ای به دنبال مطالبه‌گری و انتقاد سازنده حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، گفت: انتقاد تا زمانی که سبب لطمه وارد شدن به آبروی اشخاص نشود و حاوی تهمت و افترا نباشد، نباید منجر به شکایت از سوی مدیران ادارات شود.

 احمدعلی موهبتیدر نشست با اعضای هیئت مدیره و بازرسان جدید خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شعبه شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه در سیستان و بلوچستان تشکیل شود.

او  افزود: رسانه‌ها برای انتشار ظرفیت‌ها و نمایش چهره واقعی استان بیش از پیش تلاش کنند، زیرا در بخش‌های مختلف این استان حرف برای گفتن دارد که انعکاس آن‌ها کار رسانه‌هاست.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ اداره‌ای به دنبال مطالبه‌گری و انتقاد سازنده حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، گفت: انتقاد تا زمانی که سبب لطمه وارد شدن به آبروی اشخاص نشود و حاوی تهمت و افترا نباشد، نباید منجر به شکایت از سوی مدیران ادارات شود.

او با تاکید بر اینکه انتقاد سازنده سبب اصلاح و حل بسیاری از مشکلات خواهد شد، افزود: تخلف در هر ارگان و مجموعه‌ای و در هر حزب و جناحی رخ دهد رسانه‌ها باید به آن بپردازند.

موهبتی آگاهی بخشیدن به آحاد جامعه در زمینه‌های مختلف را از وظایف رسانه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با تعامل و همگرایی قطعا توسعه و آبادانی استان بهتر رقم خواهد خورد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: منکر وجود مشکلات در کشور و استان نیستیم، اما در شرایط فعلی که دشمن تلاش می‌کند یاس و نا امیدی را به مردم تزریق کند، باید رسانه‌ها با قلم زدن از ظرفیت‌ها و خدمات انجام شده نظام، به مردم انگیزه و امید بدهند.

او گفت: برای رفع عقب ماندگی‌های تاریخی در این استان نیازمند وحدت و همراهی همه مسؤولان و مردم هستیم.

موهبتی بر اطلاع رسانی خدمات نظام در آستانه هفته دولت تاکید کرد و گفت: مسؤولان باید با برگزاری نشست‌های مختلف با خبرنگاران، خدمات نظام را تشریح و از همراهی خبرنگاران فعال تقدیر کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید رسانه‌ها با دقت در عملکرد همه مدیران و تاکید بر شفافیت فعالیت ها، عرصه را برای مدیران متخلف تنگ کرده تا احساس امنیت نکنند.

در این نشست که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، مشکلات رسانه‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار