کمیته امداد اصفهان آماده دریافت نذور خیران در عید قربان

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان آماده دریافت نذور و قربانی هم استانی‌های نیکوکار در عید قربان و توزیع در میان مددجویان و نیازمندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان (ره) استان اصفهان، برپایی قربانگاه را از جمله خدمات اخیر این نهاد به همشهریان اصفهانی بیان کرد و گفت: در عید قربان سال گذشته بیش از ۱۲۰ پایگاه و قربانگاه در این استان با همکاری سازمان دامپزشکی و نظارت ناظران ذبح شرعی برای رفاه حال نیکوکاران اصفهانی برپا شد.

کریم زارع افزود: همچنین امسال برنامه ریزی‌های لازم از طریق زیرساخت‌های فیزیکی والکترونیکی فراهم شده تا نیکوکاران در دوران شیوع کرونا نذور خود را برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.


بیشتربخوانید



او تاکید کرد: قیمت دام ارائه شده در این قربانگاه‌ها بر اساس نرخ مصوب خواهد بود و هزینه‌ای برای عملیات ذبح از مراجعه کنندگان دریافت نمی‌شود همچنین نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل تمایل یا بخشی از قربانی خود را برای کمک به مددجویان کمیته امداد اختصاص دهند.

کریم زارع بهره گیری از روش‌های الکترونیکی را برای پرداخت‌های نقدی در شرایط کنونی از بهترین گزینه‌های پیش روی همشهریان دانست و گفت: همچنین روش‌های الکترونیکی شامل کد#۱*۰۳۱*۸۸۷۷*، شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ وشماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران بری پرداخت نذور اختصاص یافته است.

او گفت: نیکوکاران می‌توانند با تماس از طریق شماره همراه ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ برای پرداخت نذور خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.