ادبیات پرامانت‌ترین کتاب‌ در کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه است

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت:ادبیات پرامانت‌ترین کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی استان است از این رو یکی از وظایف مهم کتابخانه عمومی پرداختن به حوزه ادبیات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کریمی معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به برپایی محفل ادبی «بیستون» با دعوت از شاعران و فرهیختگان حوزه ادب، فعالیت خود را در فضای مجازی گفت: ادبیات پرامانت‌ترین کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی استان است از این رو یکی از وظایف مهم کتابخانه عمومی پرداختن به حوزه ادبیات است.

او  به علاقه مردم کرمانشاه به ادبیات و شعر و داستان اشاره کرد و گفت: سعی کردیم نسبت به گذشته به شکل رسمی‌تری محافل ادبی را راه‌اندازی کنیم از طریق کتابخانه‌های عمومی اطلاع‌رسانی شده که علاقمندان می‌توانند از طریق یک لینک سر ساعت مشخص شده وارد این فضا شوند و شعرخوانی و سخنرانی‌ها را در فضای مجازی ببینند و نظرات خود را وارد کنند.

او بیان کرد: اجرای کارهای فرهنگی با وجود ویروس کرونا قدری سخت شده، از مردم می‌خواهیم مردم همچنان در فضای مجازی ما را تنها نگذارند ایده و نظری دارند به ما انتقال دهند تا خط برنامه فرهنگی همچنان برقرار باشد و از بین نرود.

او در توضیح به‌روز بودن کتابخانه های عمومی استان نیز، گفت: بسته‌های نوررسیده‌ای در این راستا داریم که هر چند وقت یک‌بار براساس آن‌ها کتاب‌های کتابخانه عمومی را به روز می‌کنیم، کسانی که علاقمند هستند می‌توانند در سایت نهاد کتابخانه عمومی کشور فایل کتاب‌های نورسیده را باز کنند تا با جدیدترین کتاب‌های کتابخانه عمومی آشنا شوند.

کریمی بیان کرد: نسبت به سال گذشته به دلیل شرایط اقتصادی مقداری نورسیده‌ها کمتر شده، اما با این وجود این بسته برای آگاهی علاقمندان به کتاب‌های اضافه شده به کتابخانه عمومی، بسته خوبی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار