سریال " خانه آقاجان" در زنجان جلوی دوربین رفت

صدا و سیمای مرکز زنجان با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال سریال تلویزیونی طنز با عنوان «خانه آقاجان» را در دست تولید دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سریال داستانی خانه آقاجان، روایتگر خانواده‌ای است که پدرشان از دیر باز در حوزه صنایع دستی فعال است و دختران وی که همگی ازدواج کرده اند در کنار همسرانشان تحت سرپرستی پدر، در صدد توسعه صنعت دستی ملیله سازی، افزایش مقدار و کیفیت تولید، صادرات و اشتغال زایی هستند.

پسر این خانواده که در مسیر تحقق آرزو‌های دور و درازش جلای وطن کرده و در خارج از کشور بسر می‌برد تحت تاثیر جامعه مادی گرای غرب است و به همه چیز از بعد مادیات می‌نگرد، رابطه خوبی با داماد‌ها ندارد و به تصمیم جدید خانواده مشکوک است و این اختلافات و تفاوت‌ها ماجرا‌های تلخ و شیرینی را رقم زده و مجموعه‌ای تماشایی را میهمان خانه‌های مخاطبان خواهد کرد.
 
 
سریال آقاجان

در این سریال سعی شده با بهره گیری از مولفه‌های بومی و محلی علاوه بر پرداخت به فرهنگ و سنت‌های بومی استان لحظات شاد مفرحی برای بینندگان فراهم شود.

تهیه کننده این سریال حاتم معصومی باکارگردانی علی حسن زاده و بازی هنرمندانی، چون آتش تقی پور، فاطمه شکری، شهرام عبدلی، علی اسدی و. است که در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای از شبکه اشراق و شبکه سراسری شما پخش خواهد شد.
 
سریال آقاجان
 
 مدیرکل صداوسیما مرکز زنجان در بازدید از مراحل تصویربرداری این سریال رسالت رسانه استانی را تبلیغ فرهنگ غنی محلی و حمایت از صنایع بومی در قالب تولید برنامه‌های نمایشی و با هدف توسعه اشتغال و گردشگری عنوان کرد.

 لطیفی با اشاره به اثرگذاری تولیدات نمایشی تصریح کرد: بررسی برنامه‌های نمایشی بویژه در ژانر طنز که در سالیان اخیر تولید و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شده است موید این مطلب است که جاگذاری پیام و آموزش در این نوع برنامه ها، تاثیر و ماندگاری طولانی مدتی در اذهان مخاطبان دارد.

رئیس رسانه استانی فرهنگ بومی و هنر‌های دستی استان را غنی برشمرد و افزود: استفاده از لوکیشن‌هایی که به نوعی تبلیغ کننده میراث فرهنگی، مشوق گردشگری و عامل اشتغال در این حوزه است، اولویت این فیلم داستانی است.

 لطیفی پرداخت به موضوعاتی مانند تکریم بزرگان خانواده، جهش تولید، اهمیت صنایع دستی مانند صنعت ظریف ملیله در اقتصاد استان را در کنار تشویق هنرمندان باتجربه از دیگر شاخصه‌های این اثر تلویزیونی برشمرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.