ثبت روز ملی کرمانشاه در انتظار تصمیم شورای فرهنگ عمومی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اهمیت ثبت روز ملی کرمانشاه گفت : پیشنهاد ثبت روز ملی کرمانشاه توسط مسئولان استان به شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال شده است و برای نهایی‌شدن باید منتظر تصمیم این شورا ماند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در رابطه با اهمیت ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم رسمی کشورمان گفت : ثبت روز ملی یک رخداد مبارک برای هر منطقه است که می تواند نمادی از رشادت های مردم آن منطقه باشد.

او سالروز عملیات مرصاد را بهانه ای برای پرداختن به داشته های کرمانشاه در عرصه ملی دانست و گفت : این استان در دوران دفاع مقدس سینه ستبر جمهوری اسلامی ایران بود و آغاز و پایان جنگ تحمیلی در آن رقم خورد.

معاون استاندار کرمانشاه، به ظرفیت های اقتصادی، سیاسی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این سرزمین باتوجه به زیرساخت های مناسبی که دارد می تواند نقش ارزنده ای در توسعه ملی داشته باشد.

الهی تبار افزود: ثبت روز ملی کرمانشاه می تواند فرصت مناسبی برای پرداختن به فرصت ها و چالش های پیش روی این استان در عرصه های ملی باشد تا زمینه خدمت به مردم کرمانشاه بهتر از گذشته فراهم شود.

او به هم مرزی کرمانشاه با کشور عراق اشاره کرد و ادامه داد: این استان علاوه بر نقش مهم ملی می تواند در عرصه های بین المللی نیز نقش موثر و تعیین کننده ای ایفا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه کرمانشاه هزینه های بسیاری در دوران دفاع مقدس متحمل شد، گفت: مردم این استان بیش از هشت سال برای دفاع از انقلاب با تمام توان پای کار آمدند و از جان و مال خود برای دفاع از کشور هزینه کردند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار