فنونی‌زاده: در ایران تیمی بهتر از پرسپولیس نیست/ یحیی نباید از جدایی بازیکنانش بترسد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پیشنهادات خارجی خوب دریافت کنند باید بروند، چون هم پول خوبی به باشگاه می‌رسد و هم بازیکن می‌تواند پیشرفت کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی فنونی‌زاده، در خصوص برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم نفت مسجدسلیمان و کسب عنوان قهرمانی نوزدهمین دوره لیگ برتر ایران توسط تیم یحیی گل‌محمدی، اظهار داشت: خوشبختانه بچه‌ها سنت‌شکنی نکردند و برای چهارمین بار پیاپی موفق شدند قهرمان شوند. به نظرم پرسپولیس عالی بود و توانست بازی را در آن هوای گرم به خوبی مدیریت کند.

وی افزود: نفت مسجدسلیمان هم بسیار خوب بود و تیم تارتار طبق معمول قابل قبول بازی کرد. به نظرم همه بازیکنان پرسپولیس در این بازی خوب بودند، اما می‌توان گفت که بشار رسن کمی از بقیه بازیکنان بهتر بود. چقدر حیف که هواداران در این جشن قهرمانی حضور نداشتند. مطمئن باشید اگر هوادار می‌توانست به ورزشگاه برود در مسجدسلیمان هم پرسپولیسی‌ها ورزشکار را پر می‌کردند تا تنها نماند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم پاقدم تارتار برای پرسپولیس خوب است. فصل پیش بود که پرسپولیس در بازی با پارس جنوبی که هدایت آن را تارتار برعهده داشت موفق شد قهرمان لیگ برتر شود و امسال هم قهرمانی دوباره در بازی با تیم تارتار اتفاق افتاد.

فنونی‌زاده درباره اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس پیشنهادات خارجی دریافت کردند و احتمال جدایی‌شان وجود دارد، گفت: به نظرم بازیکنان علاوه بر تعصب به تیم، باید فکر زندگی خود هم باشند. به نظرم اگر آن‌ها پیشنهادات خارجی خوب دریافت کنند باید بروند، چون در این صورت هم پول خوبی به باشگاه می‌رسد و هم بازیکن می‌تواند پیشرفت کند، اما اگر قرار باشد به تیم داخلی دیگری بروند ضرر کردند، چون در ایران تیمی بهتر از پرسپولیس نیست.

وی تاکید کرد: اگر سه چهار نفر هم از پرسپولیس جدا شوند باز هم مشکلی به وجود نمی‌آید، چون تیم نیمکت قوی دارد. باشگاه می‌تواند از فروش چند بازیکن به تیم‌های خارجی مبالغ خوبی دریافت کند و با همین پول‌ها می‌شود مشکلات مالی را حل کرد. یحیی اصلاً نباید از جدایی چند بازیکن تیمش بترسد چراکه هم نیمکت قوی دارد و هم می‌تواند بازیکنان جدیدی جذب کند. البته پرسپولیس در هر پست نیاز به جذب یک بازیکن جدید دارد تا تیم دیگر مشکلی بابت جایگزینی بازیکنان محروم و مصدوم در طول فصل نداشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه پرسپولیس و هوادارانی که دعای خیرشان پشت تیم همیشه بوده و هست تشکر و قدردانی کنم و این قهرمانی را تقدیم همه پرسپولیسی‌ها می‌کنم.


بیشتر بخوانید


منبع: میزان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار