در بسته حوادث امروز بخوانید؛

۱۳۰ راس دام سرقتی در اردستان توقیف شد / بیسکویت با طعم حشیش

مهم‌ترین حوادث امروز ۶ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۶ مرداد ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۱۳۰ راس دام سرقتی در اردستان توقیف شد

سرهنگ "غلامرضا هاشمی زاده"فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان "اردستان" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی کنند، ولی مخفیگاه و محل تردد او مشخص نبود.
۱۳۰ راس دام سرقتی در اردستان توقیف شد / بیسکویت با طعم حشیش


سرهنگ هاشمی زاده اظهار داشت: بالاخره پس از چندین روز تلاش مخفیگاه این سارق مشخص شد و پس از هماهنگی‌های لازم طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به سرقت ۱۳۰ راس دام اعتراف کرد.

هاشمی زاده اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دامداران خواست، محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند، نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد را به کارگیری کنند، از ورود افراد غریبه و ناشناس به محل نگهداری احشام خودداری کنند و هر گونه موضوع مشکوک مانند تردد افراد غریبه و ناشناس در اطراف محل نگهداری احشام را به پلیس اطلاع دهند.
 

بیسکویت با طعم حشیش

سرهنگ علی عرب مومنی" سرپرست انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نایین" حین کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی وفرعی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۴ کیلو و ۸۱۵ گرم حشیش که در بیسکویت‌های پلمب شده جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست انتظامی شهرستان نایین" در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند
 

محموله میلیونی کالای قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ "حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی شاهین شهر، و در راستای اجرای طرح کشف انواع کالای قاچاق ماموران گشت انتظامی یگان امداد در محور "اصفهان-تهران" مستقر شدند.

او افزود: ماموران حین کنترل خودرو‌ها به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که به سمت تهران در حرکت بوده مشکوک شده و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۵۵ جعبه آچاربکس، ۴ هزار و ۲۱۶ لوازم آرایشی بهداشتی، ۴۱۰ بسته بزرگ انواع کش و ۱۴۸ ادکلن خارجی که همگی فاقد مجوز و بارنامه مربوطه بوده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد:به گفته کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ حسین بساطی اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

عملیات ضربتی پلیس کاشان و زمین گیر شدن سارق زورگیر

سرهنگ "غلامرضا باهنراظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه سارقی در یک لباس فروشی هست و با اعمال زور و خشونت قصد سرقت دارد، بلافاصله گشت انتظامی وارد عمل شد.

او افزود: گشت کلانتری ۱۱ شهر "کاشان" در اسرع وقت به محل اعزام و سارق را که در حال سرقت بود دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاش است و در این خصوص طرح‌های مبارزه با سرقت در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان با جدی گرفتن هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت، می‌توانند پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.
 

انهدام باند سارقان منازل نیمه کاره در کاشان

سرهنگ " غلامرضا باهنر سرپرست انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز در سطح شهر کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد این شهرستان پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌های انجام شده و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

او خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا سرقت‌های صورت گرفته را انکار که پس از بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۸ فقره سرقت از منازل نیمه کاره با همدستی ۳ فرد دیگر اعتراف کرد.
سرهنگ باهنر ادامه داد: بلافاصله اکیپی ویژه‌ای از ماموران در این خصوص تشکیل و همدستان متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: جدیت و مشارکت شهروندان در تامین امنیت، نقش بسزایی در امنیت پایدار خواهد داشت و لذا از شهروندان درخواست کرد به محض مشاهده و آگاهی از حضور افراد مشکوک در اماکن خصوصی و نیمه کاره، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.