سرهنگ کهزادی ازکاهش ۶۷ درصدی تصادفات منجر به مرگ در ۴ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در معابر شهری استان خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  گفت : برابرتجزیه و تحلیل مرکز آمار پلیس راهور استان، تصادف‌های فوتی در معابر شهری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد کاهش یافته است.

او بیان اینکه برای اولین بار طی سالیان گذشته شاهد چنین کاهش چشمگیری در وقوع تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری استان هستیم، اظهار کرد:با مشارکت حداکثری مردم و رعایت قانون و مقررات ازسوی رانندگان این روند نزولی تصادفات درپایان سال تداوم داشته باشد.

سرهنگ کهزادی ادامه داد: حضور پررنگ و هدفمند پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌های شهر‌های استان و از همه مهم‌تر شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح هندسی آن‌ها با مشارکت شهرداران از عامل دیگر کاهش تصادف فوتی در استان و معابر شهری می‌باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام رانندگان و مردم را به همکاری ویژه با ماموران پلیس دعوت کرد و یادآور شد: به منظور پیشگیری از حوادث و دستیابی به ترافیک ایمن و روان در شهر‌های استان شایسته است رانندگان و مردم با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.