مهدی: با اسکوچیچ جلسه داریم/ حضور هواداران، فوتبال را زیبا می‌کند

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر درباره برگزاری مسابقات لیگ‌های مختلف صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر درباره شرایط برگزاری مسابقات بیان کرد: به خاطر شرایطی که وجود داشت در برگزاری مسابقات مشکلاتی داشتیم که با همکاری همه تیم‌ها و لیگ‌ها توانستیم مسابقات را برگزار کرده و امیدواریم که به سرانجام برسد.

او افزود: تا جایی که توانستیم و فرصت بود به تیم‌ها براساس نیاز‌های شان کمک کردیم. در شروع مسابقات گفتند فرصت تمرین کم است ما فرصت یک هفته‌ای به آن‌ها دادیم، اما  بازی‌های معوقه کار ما را مشکل و زمانبندی ما را سخت کرده است. در ایام محرم برگزاری مسابقات برای ما سخت می‌شود. سیزدهم شهریورماه فیفا دی و زمان بازی دوستانه تیم ملی است و پس از آن لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم.

مهدی ادامه داد: تلاش می‌کنیم هر ۵ یا ۶ روز یک بار مسابقات را برگزار کنیم. همچنین یک جلسه با اسکوچیچ در این هفته برگزار می‌کنیم، زیرا مهم است که جدول و برنامه تیم ملی را داشته باشیم. هدف همه ما تیم ملی است و پس از جلسه با اسکوچیچ می‌توانیم جدول بازی‌های فصل آینده را مشخص کنیم.


بیشتر بخوانید


سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر ادامه داد: جلسه‌ای که قرار است فردا برگزار شود، برای لیگ یک نیست و برای همه مسابقات است. هر سال در آستانه اتمام مسابقات جلسه‌ای داریم که با هم اندیشی، کاستی‌ها برطرف شود.  

مهدی در پایان گفت: حضور هواداران فوتبال را زیبا می کند، اما ما در این زمینه تابع تصمیمات نهاد‌های بالا دستی هستیم. اگر شرایط برگردد و تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند، از این موضوع استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.