۷۵ درصد از جمعیت آذربایجان شرقی مشمول خدمات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستند

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۷۵ درصد جمعیت استان از خدمات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فتحی سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در نشست تخصصی با نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از جمعیت استان عضو شرکت‌های تعاونی هستند، گفت: تعاون نقش مهمی در اقتصاد ایفا می‌کند که با برنامه‌ریزی در این حوزه به دنبال ایفای نقش بیشتر این بخش در اقتصاد کشور هستیم.

او جلب رضایت مردم را از مهمترین برنامه‌های این اداره کل بیان کرد و افزود: با وجود نیرو‌های متخصص و متعهد با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و منشور حقوق شهروندی در جهت رضایتمندی مردم و خدمت گیرندگان تلاش می‌کنیم و در این زمینه کمترین میزان تعدیل نیرو را بر اساس عملکرد همکاران در حوزه روابط کار داشته ایم.

فتحی با اشاره به اینکه کمترین میزان اخراجی‌ها را در واحد‌های تولیدی صنعتی داریم از مدیران واحد‌های تولیدی به لحاظ تلاش‌های ارزشمندشان در حفظ  اشتغال موجود و توسعه اشتغال قدردانی کرد.

او به تحریم‌های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: شرایط تحریم فرصت‌های زیادی را در حوزه کارآفرینی و نوآوری فراهم کرد.

او به حرکت‌های مومنانه در بحث محرومیت‌زدایی پرداخته و این حرکت انقلابی را نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

فتحی  به حمایت‌های قانونی از واحد‌های آسیب دیده از کرونا  اشاره کرد و گفت: در ۱۴ رسته شغلی تسهیلات در قالب بیمه بیکاری برای کارگران آسیب دیده و تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی با کارمزد ۱۲ درصدی برای واحد‌های آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار