روشنک: دیدار‌های نیمه نهایی جام حذفی پس از پایان لیگ برتر برگزار می‌شود

مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی گفت: دیدار‌های نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار است پس از پایان لیگ نوزدهم برگزار شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار استقلال تهران و سپاهان اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار است ۲۰ مرداد برگزار شود.

در حالی که پس از پایان لیگ برتر، تیم ملی فوتبال ایران ۱۳ شهریور باید به مصاف سوریه برود و سپس نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند، شایعات حاکی از آن بود که شاید مسابقات جام حذفی برگزار نشود، اما امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی این خبر را تکذیب کرد.


بیشتر بخوانید


او در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: هیچ برنامه‌ای برای لغو جام حذفی نداریم. انشاالله با تمهیداتی که در نظر گرفته شده جام حذفی را به پایان می رسانیم. کرونا مشکلاتی را  به وجود آورده است، اما تمام تلاش ما این است که رقابت‌های جام حذفی به پایان برسد.

روشنک ادامه داد: دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در جام حذفی قرار است ۲۰ مرداد برگزار شود و دیدار‌های نیمه نهایی جام حذفی نیز پس از پایان لیگ برتر برگزار می‌شوند. پس از این مسابقات زمان دیدار نهایی جام حذفی را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار