توجه به استعداد یابی از سوی هیئت ووشو در خوزستان

نایب رئیس هیئت ووشو خوزستان از توجه به رده‌های پایه و استعدادیابی به عنوان اولویت جدی هیئت ووشو استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ندا نیسی نایب رئیس هیئت ووشو خوزستان گفت: امسال توجه به رده‌های پایه و استعدادیابی اولویت جدی هیئت ووشو استان است و در این زمینه برنامه‌های مختلفی برای اجرا داریم.

او بیان داشت: بسیاری از مربیان ووشو خوزستان در سالن‌های ورزشی غیرتخصصی مشغول به فعالیت بوده و این موضوع باعث افزایش جمعیت آماری ووشوکاران شده است.

نیسی افزود: ۳۶ باشگاه تخصصی ووشو در خوزستان فعالیت می‌کنند و در حال حاضر ۱۰ هزار ووشوکار در بخش بانوان و آقایان در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۶ هزار نفر سازمان یافته هستند و تمام هیات‌های استان فعال هستند و در بخش پایه‌ها به خوبی عمل می‌کنند.

نایب رئیس هیئت ووشو خوزستان تصریح کرد: سرمایه گذاری روی سنین پایه در ورزش به ویژه ووشو بسیار مهم است و باعث می‌شود آینده ووشو استان تضمین شود و شاهد حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی باشیم و برخی از بانوان ووشوکار استان جزو نفرات برتر ایران هستند و در اردو‌های تیم ملی حضور دارند، همچنین بار‌ها در میادین بین المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کرده اند.

این مقام مسئول گفت: هیئت ووشو خوزستان در چند ماه اخیر با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا ویروس در استان، اقدام به برگزاری مسابقات مجازی کرد که استقبال خوبی از این رویداد‌ها به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار