اعلام آماده باش نظامی در مرز اراضی اشغالی و لبنان در پی هشداری اشتباه

بنا به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، ارتش این رژیم به دلیل دریافت گزارش‌های اشتباه بار دیگر نیرو‌های خود در مرز لبنان را به حالت آماده باش درآورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی از به حالت آماده باش درآمدن دوباره ارتش این رژیم در اثر یک تشخیص نادرست خبر داد.

المیادین اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در اثر دریافت یک گزارش اشتباه در منطقه الجلیل غربی در مرز لبنان بار دیگر نیرو‌های خود را به حالت آماده باش درآورد. المیادین همچنین اعلام کرد از فلسطین اشغالی خبر می‌رسد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده برخی اقدامات مشکوک در منطقه الجلیل غربی در نزدیکی حصار مرزی با لبنان را تحت رصد دارد.

به نظر می‌سد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی باز هم توهم زدند و گمان کردند افرادی قصد نفوذ به اراضی اشغالی از داخل خاک لبنان را دارند.

عصر روز دوشنبه نیز رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند نیرو‌های حزب الله قصد نفوذ به اراضی اشغالی را داشته‌اند که تلاش آن‌ها از سوی ارتش این رژیم ناکام گذاشته شد. با این حال جنبش حزب الله طی بیانیه‌ای ادعا‌های صهیونیست‌ها را در خصوص وقوع حادثه امنیتی در مرز لبنان رد و تاکید کرد هنوز هیچ اقدامی علیه این رژیم صورت نداده است.

تنش‌های میان جنبش حزب الله و رژیم صهیونیستی، در پی به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان این جنبش در سوریه در پی تجاوز هوایی جنگنده‌های اسرائیل بالا گرفته است. رژیم صهیونیستی به شدت نگران عملیات تلافی‌جویانه حزب الله در پاسخ به حملات تجاوزکارانه اخیر این رژیم به خاک سوریه است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار