مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونا تمدید شد

مدیر روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات کرونا تا ۱۵ مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماجد رموزی مدیر روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان گفت: اهالی فرهنگی، هنر، رسانه و امور قرآنی سطح استان که تاکنون موفق به ثبت درخواست تسهیلات کرونا (فاقدان بیمه) نشده اند تا ۱۵ مرداد سالجاری مهلت داده می‌شود نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه کارا به آدرس www.kara.mcls.gov.ir اقدام کنند.

او با بیان این مطلب که سامانه کارا به برای ثبت تقاضای تسهیلات معرفی شده است، گفت: کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده در سامانه تعریف شده که متقاضی باید هنگام تقاضا رشته فعالیت خود را انتخاب کنند.

مدیر روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: ۲۰ بانک و مؤسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده است.

رموزی بیان کرد: متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کنند و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.