احتمال ساخت خودروی فوق‌العاده Vision S قوت گرفت

به نظر می‌آید شرکت سونی قصد دارد طرح مفهومی اتومبیل خود را به یک پروژه نهایی و رسمی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی در نمایشگاه CES اخیر تصمیم گرفت تا تمامی مخاطبان خود را مات و مبهوت کند. این شرکت با رونمایی از طرح مفهومی یک خودرو به جنجالی‌ترین موضوع مراسم CES تبدیل شد. در همان زمان شرکت مذکور اظهار داشت که قصد ندارد این اتومبیل را به مرحله تولید انبوه و عرضه جهانی برساند اما حالا با گذشت تقریباً شش ماه از زمان رونمایی طرح مفهومی اتومبیل، به نظر می‌آید که شرکت سونی تصمیمات خود را تغییر داده و این امکان وجود دارد که اتومبیل Vision S به خیابان‌ها رسماً راه پیدا کند.

شرکت سونی اخیراً طی انتشار یک ویدئو اعلام کرد که اتومبیل Vision S به شهر توکیو آمده تا حسگرها به همراه فناوری صوتی آن توسعه پیدا کنند. همچنین این شرکت اظهار داشت که سعی دارند با پرورش و توسعه اتومبیل خود آن را برای انجام آزمایش‌های خیابانی در سال مالی جدید آماده سازند.

خودروی فوق‌العاده Vision S

سونی در ابتدا تنها اظهار داشت که هدف از تولید این طرح مفهومی نشان دادن قابلیت‌های ممکن برای خودروها است و سعی دارد ایده‌های جدید را به خودروسازان نشان دهد، اما حالا به نظر می‌آید این شرکت در واقع تمایل بسیاری به توسعه خودروی خود دارد و ممکن است Vision S به یک پروژه کامل تبدیل شود.


بیشتر بخوانید


مشخصات فنی اتومبیل Vision S

اتومبیل الکتریکی Vision S از دو موتور ۲۰۰ کیلوواتی برخوردار است که یکی از آن‌ها در جلوی خودرو و دیگری در عقب آن قرار دارد. صفر تا صد اتومبیل شرکت سونی ۴.۸ ثانیه محاسبه شده است. این خودرو از قابلیت تنظیم حالت رانندگی خودکار سطح دوم برخوردار است که کنترل فرمان، ترمز و گاز را در شرایط لازم دارد. سونی پیش از این اظهار داشته بود که تمایل دارد به سطوح بالاتر از هوشمندسازی خودرو دست پیدا کند، اما با توجه به محدودیت‌های موجود، این امر فعلاً ضروری نیست.

خودروی Vision S

خودروی Vision S از وجود ۳۳ سنسور برای فعال‌سازی رانندگی خودکار بهره می‌برد که به اتومبیل امکان تشخیص افراد، اشیاء و موانع را می‌دهند. این خودرو همچنین قابلیت شخصی‌سازی توسط راننده را دارد و خریداران می‌توانند تنظیمات آن را کنترل کنند. از آنجایی که شرکت سونی بسیار به سرگرمی‌ها و موارد این چنینی اهمیت می‌دهد، خودروی این مجموعه نیز از قابلیت پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری سیستم الکتریکی این خودرو نیز بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. با توجه به آن که این خودرو زمان معرفی در ماه ژانویه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد، عرضه نهایی آن می‌تواند انقلابی در رونق اقتصادی شرکت سونی به وجود آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
چیزی از پراید کم نداره
فروش فوق العاده نداره؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
چیزی از پراید کم نداره
فروش فوق العاده نداره؟؟؟؟؟