"محمد صلاح" به المپیک توکیو می‌رسد

مسئولان ورزشی کشور مصر قصد دارند تا اسطوره تیم ملی فوتبال کشورشان را به المپیک توکیو ببرند.

صلاح به المپیک توکیو می‌رسدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه سان، مسئولان تیم فوتبال المپیک مصر مصمم هستند نام محمد صلاح ستاره فوتبال کشورشان و بازیکن تیم فوتبال لیورپول انگلیس را در لیست تیمی مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۱ درج کنند و حتی با یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول مذاکراتی انجام خواهند داد تا اجازه بدهد صلاح در تابستان ۲۰۲۱ به همراه کاوران مصر به توکیو برود.

شوقی غریب، سرمربی تیم المپیک مصر نام محمد صلاح را به عنوان اولین بازیکن در لیست بازیکنان بالای ۲۳ سال تیم قرار داده است و البته هر تیم در مسابقات المپیک می‌تواند تنها ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال در لیست خود داشته باشد.

شوقی غریب، سرمربی تیم المپیک مصر در این باره گفت: تنها و اولین بازیکنی که من در لیست قرار دادم محمد صلاح است. همه بازیکنان مصری می‌خواهند افتخار شرکت در بازی‌های المپیک را داشته باشند، اما همه ما محمد صلاح را به عنوان بازیکنی گره گشا می‌دانیم و حضور او به ما کمک شایانی خواهد کرد، بنابراین او با ما خواهد بود. من حاضر هستم به لیورپول فشار بیاورم تا صلاح را برای المپیک در اختیار داشته باشم و برای همین به انگلیس سفر خواهم کرد.

سرمربی تیم المپیک مصر با تاکید بر اینکه که قبلاً با یورگن کلوپ درباره صلاح صحبت کرده است، گفت: به یاد می‌آورم وقتی دستیار سرمربی تیم ملی مصر بودم به آلمان سفر کردم و با یورگن کلوپ به خاطر حضور محمد صلاح در جام ملت‌های آفریقا دیدار کردم و او با خواسته ما موافقت کرد.

قرار بود بازی‌های المپیک تابستان امسال در توکیو برگزار شود، اما کمیته بین المللی المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها را برای یک سال به تعویق انداخت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار