بسته شدن پرونده ها‌ی بلاتکلیف مسائل و مشکلات اشکذر

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با یک همت جمعی و تعامل موثر بین دستگاه‌های اجرایی به حل مسائل و مشکلات شهرستان پرداخت.

دیدار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با فرماندار اشکذربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرماندار اشکذر گفت: باید با یک همت جمعی و تعامل موثر بین دستگاه‌های اجرایی، مسائل و مشکلات کلان شهرستان اشکذر که به نتیجه نرسیده و  یا بلاتکلیف مانده  پیگیری و حل شود.

او از فرماندار اشکذر درخواست کرد تا مسائل و مشکلات را بر مبنای اولویت بندی شهرستان به صورت مکتوب و برای پیگیری ارائه نماید.

هادی هادی نسب فرماندار اشکذر نیز در ادامه اظهار داشت: با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد پیگیر مسائل و مشکلاتی از شهرستان هستیم که سالیان متمادی بلاتکلیف مانده است.

هادی نسب افزود: مشکلات زیادی در ابعاد مختلف اجرایی اعم از فرسوده بودن ساختمان ادارات، مسائل مرتبط با ارتقاء ادارات از نمایندگی به اداره مستقل و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام وجود دارد.

او ادامه داد: نمی‌توان مدعی بود که همه مشکلات در کوتاه مدت قابل حل است، اما باید با برنامه ریزی و با همفکری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی موضوعات را مورد به مورد و تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کرد.

انتها پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار