جعفری گفت: به دلیل مشکلاتی که کرونا برای تولید البسه ایجاد کرد، مجبور شدیم قراردادمان را با فدراسیون فوتبال فسخ کنیم.

برخلاف میل باطنی قراردادمان با فدراسیون فوتبال را فسخ کردیم/ کرونا و مشکلات ناشی از شیوع آن باعث قطع همکاری شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید جعفری، نماینده برند آل اشپورت در خاورميانه درباره فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار داشت: قرارداد ما با فدراسیون ایران بسیار خوب بود و طرفین از منعقد شدن این قرارداد رضایت کامل داشتند. پس از انعقاد قرارداد، همکاری ما آغاز شد و تمام کارها به خوبی پیش می رفت، اما متاسفانه با مشکل کرونا مواجه شدیم و خیلی تحمل کردیم تا این مشکل برطرف شود. شما می دانید که بیشتر اجناس ما و حتی البسه برندهای دیگر در کشور چین تولید می شود.

جعفری در ادامه گفت: شیوع بیماری از کشور چین بود و از آن کشور ویروس به تمام دنیا سرایت کرد. متاسفانه شرکت های چینی که البسه ما را تولید می کردند، تولید را متوقف کردند یا این که خیلی کُند کارشان را انجام می دادند. فاصله ای تا آغاز بازی های دوستانه تیم های ملی ما نمانده بود و فدراسیون فوتبال به البسه نیاز داشت، اما همان طور که گفتم قرار بود ما از لباس های تولید خارج به فدراسيون بدهیم و در آن مقطع این کار برای ما میسر نبود، بنابراین برخلاف میل باطنی مجبور شدیم قرارداد را فسخ کنیم و امروز اظهار نامه را فرستادیم تا دست فدراسيون باز باشد و در این فرصت کوتاه بتواند البسه تیم های ملی برای اردوها و بازی های پیش رو را از دیگر برندها تامین کند.

نماینده برند آل اشپورت در خاورميانه افزود: برای همکاری مجدد با فدراسیون فوتبال ایران اعلام آمادگی کردیم و گفتیم در هر زمان دیگری که شرایط مناسب باشد، آماده همکاری با فدراسيون هستیم. شایعاتی مبنی بر تغییر مدیران آل اشپورت در ایران شنیدم، اما باید بگویم که هیچ چیز تغییر نکرده و تنها مسئولانی که مدیر کارهای اجرایی آل اشپورت بودند را عوض کردیم، بنابراين برند، همان برند است.

او گفت: متاسفانه شرکت های تولید البسه آل اشپورت در چین شرایط خوبی نداشتند و در حال حاضر هم بیشتر شرکت های تولید البسه در این کشور مشغول تولید ماسک یا دیگر پوشش های مربوط به کرونا هستند. مشکل بزرگی برای ما ایجاد شد و پس از شیوع کرونا، بیشتر قرارداد هایمان را به دلیل همین مشکل فسخ کردیم. امیدوارم شرایط بهتر شود و این بیماری که دنیا را درگیر کرده هر چه زودتر از بین برود تا در سال های آینده در خدمت فدراسيون فوتبال کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار