نتیجه بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی:

جانباختگان کرونا در فارس به ۴۸۸ هم استانی رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تعداد موارد فوت ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در استان فارس به ۴۸۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون بهداشت دانشگاه با اعلام این آمار در استودیو سلامت فارس، گفت: با مرگ ۱۲ هم استانی دیگر طی روز گذشته، تاکنون ۴۸۸ خانواده در استان سوگوار عزیزانشان شده اند.

عبدالرسول همتی در ادامه از انجام ۲۱۳ هزار و ۹۱۸ مورد تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و افزود: بر اساس بررسی ها، ابتلای ۳۲ هزار و ۳۱۶ نفر به قطعیت رسیده است.

او همچنین با اعلام موارد بیماران مشکوک و یا علامت دار که در مراکز درمانی استان بستری هستند، اظهار کرد: از مجموع هزار و ۳۹ بیمار بستری، ۱۱۹ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و شرایط آن ها وخیم گزارش شده است.

معاون بهداشت دانشگاه همچنین با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از بهبودی ۲۷ هزار و ۹۹۱ مبتلا به کروناویروس در فارس خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

به گفته این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تنها راه اتمام وضعیت قرمز در استان فارس، مشارکت عمومی در رعایت پروتکل های بهداشتی، به ویژه استفاده از ماسک است.

او از تمامی مردمی که با دقت نظر ویژه نسبت به سلامت خود و عزیزانشان، همراه مدافعان سلامت استان هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یاسوج جلوی خودروهای غیر بومی مخصوصا از مناطق قرمز رو میگیره چرا شیراز این کار رو نمیکنه وضع استان فارس و شهر شیراز که از یاسوج بدتره