واکنش نمایندگان مجلس به سریال شاهرگ/ مجموعه ای که چهره منفور منافقین را آشکارتر کرد

نمایندگان مجلس در واکنش به نشان دادن چهره منافقین در سریال شاهرگ، پرداختن به این گونه موارد را نیاز نسل جدید عنوان کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «شاهرگ» به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، روند مبارزه نیرو‌های انقلابی با فعالیت‌های تروریستی گروهک منافقین در سال ۱۳۶۰ را در بستر داستانی مهیج به تصویر کشیده است.

مخاطبان در این شب‌ها شاهد فضای پرتنش سال‌های ابتدایی دهه شصت و کارشکنی و رعب‌آفرینی منافقین هستند. روندی که در قالب اقدامات تروریستی و بمب‌گذاری در معابر عمومی خود را نشان داد. درمواجهه به این اقدامات نیرو‌های امنیتی و انقلابی جوان نیز با فداکاری و از خودگذشتگی مانع از افزایش جنایات این گروهک التقاطی شدند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز ساخت سریال‌هایی همانند شاهرگ را نیاز اصلی نسل جدید دانستند.

رحیم زارع با بیان اینکه باید ابعاد جنایت‌های منافقین برای مردم به ویژه جوانان تببین شود، گفت: اینکه فیلمی برای نشان دادن اقدامات این گروهک‌ها ساخته شود قطعا با همراهی و حمایت مجلس همراه خواهد شد.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پخش فیلم شاهرگ از سوی رسانه ملی ادامه داد: باید با به نمایش درآوردن ابعاد جنایت‌های منافقین قشر جوان جامعه را آگاه کنیم تا در مسیر نظام و انقلاب حرکت کنند.

محمدرضا رضایی نیز با بیان اینکه باید قشر جوان با حوادث تلخی که انقلاب و نظام را تهدید کرده آشنا شوند، گفت: منافقین یکی از گروهک‌هایی هستند که اکنون نیز در صدد لطمه به ملت و نظام هستند از این رو نشان دادن دشمنی‌های آن‌ها می‌تواند قشر جوان را در مورد پایبندی به انقلاب مطمئن‌تر کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید فیلم‌هایی مانند شاهرگ که ابعاد جنایت‌های منافقین را به خوبی به نمایش گذاشته بیشتر تولید شده و در این راستا باید حمایت‌های مالی خوبی انجام شود.

همچنین شهبار حسن پور بیگلری با بیان اینکه انقلاب به سادگی به اینجا نرسیده و شهیدان بسیاری برای آن داده شده است، گفت: باید در فیلم سازی به سمت نشان دادن اقدامات تلخی که منافقین در اوایل انقلاب و حتی اکنون انجام داده و خسارت‌هایی که زده اند حرکت کنیم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید حافظه مردم مدام از جنایت‌های منافقین به روز شود، زیرا پاک شدن این وقایع از اذهان می‌تواند خسارت‌های دیگری را رقم بزند از این رو ساخت مجموعه‌هایی همچون شاهرک به شدت توصیه می‌شود.

ولی اسماعیلی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در توییتی نوشت: منافقین و ترور‌های بزدلانه مردم بی‌گناه و سرسپردگی شان به عربستان و آمریکا در این روزها، ⁧رسم خیانت⁩ این گروه را بیش از پیش روشن میکند! نسل جدید گوشه‌ای از جنایت‌های منافقین را در شاهرگ دید؛ باید بیشتر به چهره کفتارصفت منافقین پرداخت.

منبع:دانا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار