اجرای دور دوم طرح پاکسازی جهادی در کوی مهدیس اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز از آغاز مرحله دوم طرح پاکسازی جهادی در کوی مهدیس با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت محلات آن خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: در هفته اول طرح پاکسازی جهادی مشکلات محلات در حوزه نظافت و پاکسازی و نخاله برداری انجام گردید بدلیل گستردگی سطح کوی مهدیس با برنامه ریزی و هماهنگی‌های بعمل آمده با حوزه معاونت خدمات شهری کلانشهر اهواز هفته دوم طرح پاکسازی نیز به این نقطه از منطقه اختصاص داده شده است.

او افزود: این طرح جهادی به منظور پاکسازی محله‌ای، آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع و نازیبائی‌های بصری و زیست محیطی و با اولویت مناطق کم برخوردار ادامه می‌یابد؛ که پاکسازی هر محله طی یک یا چند روز اجرایی می‌شود این طرح که به دستور شهردار اهواز در یک منطقه یا محله مشخص صورت و اجرایی می‌گیرد.

خدامرادی عنوان کرد: در این طرح علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات خدماتی و فیزیکی محلات کوی مهدیس برطرف شده سایر نیاز‌های آن‌ها نیز رصد و به اطلاع حوزه‌های مربوطه شهرداری مانند شهرسازی، عمرانی، زیباسازی رسانده می‌شود که این اقدامات در افزایش رفاه و ضریب ایمنی اهالی محلات تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.