مکوندی: پشت اعتراض ها به داوری نیت بدی وجود ندارد/ نتوانستیم ببریم اما باید از بازی خوب تیمم تشکر کنم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: در هفته های پایانی حساسیت بیشتر می شود و ممکن است به داوری اعتراض شود اما پشت این اعتراض ها نیت بدی وجود ندارد.

مکوندی: پشت اعتراض ها به داوری نیت بدی وجود ندارد/ نتوانستیم ببریم اما باید از بازی خوب تیمم تشکر کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز مکوندی، مربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل شهرخودرو اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بار دیگر به تبریز آمدم و میهمان مردم این شهر بودم. همیشه از مهمان نوازی مردم آذربایجان شرقی بهره بردیم و به همین دلیل از مردم این شهر تشکر می‌کنم. تیم ما در جدول شرایط مناسبی نداشت و انتهای جدول بود. با این حال فکر می‌کنم پس از تعطیلات لیگ، پس از پرسپولیس تیم دوم بودیم، اما شرایط هنوز برای ما رضایت بخش نیست.

مکوندی در ادامه گفت: مقابل تراکتور به سه امتیاز نیاز داشتیم و برای پیروزی به تبریز آمده بودیم. می‌دانستیم باید مقابل تیم قدرتمندی بازی کنیم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد. به عنوان یک ورزشکار از مسئولان باشگاه تراکتور که تلاش کردند تیم خوبی را به عنوان نماینده کشورمان راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنند و در این راه هزینه‌های زیادی کردند تشکر می‌کنم.

مربی پیکان در ادامه گفت: در بازی امروز چند بازیکن خودمان مانند جلال الدین علی محمدی، دانیال ماهینی، فراز امامعلی و جابر انصاری را در اختیار نداشتیم. با توجه به فشردگی مسابقات، هر چه پیش می‌رویم شرایط سخت‌تر می‌شود. با همین بازیکنان جوان برابر تراکتور بازی کردیم و فکر می‌کنم در بازی امروز ۵، ۶ بازیکن تیم ما زیر ۲۵ سال بودند. در دقایق پایانی این دیدار، بازیکنی را به زمین فرستادیم که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشت و این موضوع شجاعت ویسی را نشان داد. نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، اما باید از بازی خوب تیم مان تشکر کنم و بابت کسب یک امتیاز راضی و خوشحال باشیم.

مکوندی درباره اخراج ویسی در دقایق پایانی بازی اظهار داشت: تمام سرمربیان تحت فشار هستند، به ویژه سرمربی تیم ما که شرایط خاصی دارد. به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات به داوری اعتراض شود، اما پشت این اعتراض‌ها نیت بدی وجود ندارد و من از تیم داوری معذرت خواهی می‌کنم. می‌دانم شرایط سخت است، اما ما مربیان و داوران باید با دقت بیشتری کار را دنبال کنیم، زیرا در هفته‌های پایانی حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. اگر کسی آزرده خاطر شد، از او معذرت خواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.