کمیته امداد فارس با توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی به پویش ایران همدل پیوست و قرار است و تا پایان این رزمایش در ماه صفر ۲۰۰ هزار بسته معیشتی را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، با بیان اینکه استان فارس پیش از این هم در آغاز رزمایش‌های احسان و تعاون پیش گام بود، گفت: کمیته امداد فارس با توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان به پویش ایران همدل پیوست و قرار است تا پایان این رزمایش در ماه صفر ۲۰۰ هزار بسته معیشتی را بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع کند.

او با اشاره به اینکه مرحله اول پویش ایران همدل در نیمه شعبان و با فراخوان مقام معظم رهبری به عنوان رزمایش مواسات و همدلی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، گفت: در کل کشور کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرحله اول و با کمک خیران در ماه رمضان بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان برای اطعام نیازمندان اختصاص داد که ۱۶۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و مابقی بسته‌های حمایتی بود که در قالب ۱۱ میلیون پرس غذای گرم و بیش از ۲ میلیون و دویست هزار بسته حمایتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس هم گفت: کمیته امداد استان پیش از این و در مرحله اول رزمایش بیش از ٢٨٠ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش توزیع کرد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس١٥٦ هزار و هفتصد خانوار معادل ٤٨٠ هزار نفر را در کل استان تحت حمایت دارد که ٩٩ هزار نفر از آنان زنان سرپرست خانوار هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ه.ر
۱۸:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
با سلام پویش همدلی بسیار خوب و پسندیده است اما بزرگواران محترم این امر خدا پسندانه باید مواظب باشند که قیمت بعضی از این کالاها به علت کمیابی ، میدان سود جویی فرصت طلبان برای افزایش قیمت نشود.قیمت برنج هندی نسبت به سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته !