درخواست های اهالی تئاتر کرمانشاه چیست؟

ایجاد یک پاتوق برای اجرای تئاتر خیابانی در بوستان لاله و یک پلاتو برای اجرای نمایش‌های خیابانی در بوستان نوبهار کرمانشاه، اصلی‌ترین درخواست و مطالبه اهالی تئاتر استان از شهرداری کرمانشاه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه خواستار پیگیری مطالبات اهالی تئاتر و رفع مشکل آن‌ها شد.

در بخشی از این نامه آمده است: نظر به اینکه استان کرمانشاه همواره دارای سرمایه‌های ارزشمندی در عرصه هنر‌های نمایشی بوده و از بازیگران، کارگردانان و نویسندگان صاحب نامی برخوردار می‌باشد، به دلایل مختلف در سال‌های اخیر توسعه امکانات و زیرساخت‌های این حوزه تطابقی بااستعداد‌ها و موفقیت‌های هنرمندان این دیار نداشته است.

در همین راستا فراهم نبودن یک مکان مناسب و دایمی روباز و به اصطلاح یک پاتوق برای اجرای تئاتر خیابانی می‌تواند مورد توجه علاقه‌مندان به این هنر قرار گیرد تا ساعاتی از هفته خود را به تماشای کار‌های زیبای هنرمندان کرمانشاهی اختصاص دهند.

بدون شک با ایجاد یک جایگاه مناسب و کم هزینه در پارک لاله کرمانشاه که از جمله گلایه‌های همیشگی دوستداران این بخش بوده است، می‌توان ساعت‌ها مردم را به تماشای نمایش‌های فرزندان این دیار دعوت کرد.

همچنین به نظر می‌رسد ایجاد یک پلاتو برای اجرای نمایش‌های خصوصی در یکی از بوستان‌های شهر از جمله پارک نوبهار که مورد توجه بسیاری از جوانان بوده و دارای مرکزیت خاصی برای شهروندان است می‌تواند شرایطی را فراهم کند تا گروه‌های تئاتر با بردن این هنر به میان مردم، هم لحظاتی بانشاط را برای اوقات فراغت جوانان بوجود آورند و هم بتوانند با بلیط‌فروشی و اجرای نمایش در ساعات پرمخاطب روز و خارج از مجتمع شهید آوینی، به حیات هنری خود ادامه دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار