استاندار اردبیل:

روز ملی اردبیل سرآغاز شتاب در مسیر توسعه استان است

ستاندار اردبیل گفت: روز ملی اردبیل، روز همصدایی مردم اردبیل در حرکت به سمت توسعه استان است تا مسیر توسعه اردبیل را با شتاب بیشتری طی کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل گفت: روز ملی اردبیل، روز ملی همبستگی تمامی اردبیلی‌های مقیم استان، کشور و کشور‌های دیگر است که همه همصدا به سمت توسعه استان حرکت کنند تا مسیر توسعه استان را با شتاب بیشتری طی کنیم.

او افزود: امسال اولین سالی است که روز ملی بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی در تقویم ملی کشور ثبت شد و این امر اهمیت بسیار زیادی برای استان دارد چرا که زمینه معرفی استان اردبیل و خاندان صفویه که وحدت و یکپارچگی را در کشور با محوریت دین که بعد از صد‌ها سال اتحاد و یکپارچگی را ایجاد کردند، فراهم می‌کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: روز ملی اردبیل و ثبت روز بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی در تقویم ملی جایگاه استان اردبیل، وجه تمایز آن را با سایر استان‌ها نشان داد که اتفاقی مهم برای مردم دارالعرفان اردبیل است.

بهنام‌جو با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل گفت: جاذبه‌های وسیع گردشگری استان اردبیل از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب پراکنده شده است به طوری که به فاصله ۷۰ کیلومتر می‌توان به دریا، دشت، آبگرم، پیست اسکی، جنگل و چندین جاذبه دیگر دست یافت که این استان را با همه استان‌هایی که تنها چند ظرفیت محدود گردشگری دارند متمایز می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار