کویت ورود مسافر از ۳۱ کشور جهان را به دلیل شیوع کرونا ممنوع اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، کویت ورود مسافر از ۳۱ کشور جهان از جمله، عراق، ایران، سوریه و لبنان را  به علت شیوع کرونا ممنوع کرد.

بر این اساس، همچنین در بیانیه‌ای که از سوی اداره کل هواپیمایی کشوری کویت در توییتر منتشر شده، آمده است: بنا به دستورات مقامات بهداشتی و با توجه به اوضاع و پیامد‌های مترتب بر شیوع کووید-۱۹ در زمینه کشور‌هایی که خطرات بالایی را دارند، پرواز‌های تجاری به کشور‌های ذیل ممنوع اعلام می‌شود: هند-ایران- چین-برزیل- کلمبیا- ارمنستان- بنگلادش- فیلیپین- سوریه- اسپانیا- سنگاپور- بوسنی و هرزگوین- سری‌لانکا- نپال- عراق- مکزیک- اندونزی- شیلی- پاکستان- مصر- لبنان- هنگ کنگ- ایتالیا- مقدونیه شمالی- مولداوی- پاناما- پرو- صربستان- مونته‌نگرو- جمهوری دومینیکن- کوزووو.

چند روز پیش نیز روزنامه القبس کویت به نقل از مرکز ارتباطات دولتی این کشور، فهرست کشور‌هایی را که ورود از آن‌ها به کویت ممنوع است را اعلام کرده بود.

بنابر اعلام مرکز ارتباطات دولتی کویت، ورود مسافر از هفت کشور به کویت ممنوع شده بود. برپایه گزارشها، این هفت کشور فیلیپین، بنگلادش، هند، سریلانکا، پاکستان، ایران و نپال اعلام شده بود.

همچنین اداره کل هواپیمایی کشوری کویت اعلام کرده بود شرکت‌های پروازی فعال در فرودگاه بین المللی کویت، باید پس از سرگیری پرواز‌های تجاری که به شکل ابتدایی از اول اوت (امروز) اجرایی می‌شود، این موارد را بکار بندند.

این اداره همچنین از تمامی مسافران خواسته بود تا تمامی اقدامات لازم و توصیه‌های بهداشتی را برای تسهیل روند ورودشان بهفرودگاه و خروج از آن بکار بندند.

گفتنی است بر اساس آماری که تا کنون در خصوص کویت منتشر شده، در این کشور نزدیک به ۶۷ هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، ۴۴۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار