افزایش مزد کارگران بر میزان فوق العاده مأموریت آنان موثر است؟

چنانچه فوق العاده مأموریت در ارتباط با دستمزد روزانه پرداخت شود افزایش مزد موضوع مصوبات شورایعالی کار در آن موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برابر ماده ۴۶ قانون کار، فوق العاده مأموریت نباید کمتر از مزد ثابت یا مزد مبنای روزانه کارگر باشد.
 
لذا چنانچه فوق العاده مأموریت در ارتباط با دستمزد روزانه پرداخت شود افزایش مزد موضوع مصوبات شورایعالی کار در آن موثر خواهد بود.
 
لیکن چنانچه فوق العاده مأموریت بدون توجه به دستمزد و بصورت رقمی ثابت پرداخت شود مادام که این رقم ثابت از مزد ثابت یا مزد مبنای کارگر کمتر نباشد مصوبات شورایعالی کار در آن تأثیری نخواهد داشت.
 

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
به داد کارگران بی دفاع و مظلوم هفت تپه برسید .
این از همان مطالبات به حق و صدای اعتراض و نقدهای سازنده مردمی است که باید مسئولان سریعا رسیدگی کنند و حق و حقوق کارگران را پرداخت کنند این کارگران بیچاره نه برانداز نظام مقدسشان هستند نه منافقند نه اراذل و اوباشند نه جانی و جنایتکارند نه خیانتکارند نه دزدند نه بر هم زنندگان نظم و امنیت ملی جامعه هستنداین کارگران مظلوم از مومنین مستضعفین جامعه کارگری هستند که مطالبات به حق دارند مسئولان باید مشکلاتشان را هر چه سریعتر حل و فصل کنند که بیش از این حق الناس گردنشان نافتد و تنش زدایی و فقر زدایی کنند در جامعه مدنی اسلامی قرآنی .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار