ناظمی: از امکانات شهرداری برای کمک به مردم استفاده خواهیم کرد

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: ما از امکانات سازمان ورزش و مجموعه بزرگ شهرداری تهران برای کمک به مردم استفاده خواهیم کرد.

مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انعقاد تفاهمنامه همکاری با شهرداری استان تهران، اظهار داشت: اسم شهرداری که می‌آید یاد ورزش شهروندی و همگانی می افتیم. به منظور ورزش شهروندی و آموزش افراد با محوریت فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری یک تفاهمنامه چند ماده‌ای و کاملا دلی با سازمان ورزش شهرداری تهران بسته شده است.

او افزود: ما از امکانات سازمان ورزش و مجموعه بزرگ شهرداری تهران برای کمک به مردم استفاده خواهیم کرد. فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کنار حوزه قهرمانی و حرفه ای، در  مشارکت‌های اجتماعی فعالیت می‌ کند.


بیشتر بخوانید


همچنین محسنی رئیس سازمان ورزشی شهرداری تهران نیز در رابطه با امضای این تفاهمنامه همکاری، بیان کرد: با دستور شهردار تهران مبنی بر توسعه ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری ارتباطاتی را با ناظمی برقرار کردیم. در سالی که ویروس کرونا به ورزش‌های پر برخورد آسیب‌های زیادی وارد کرده، این رشته‌ها جزو ورزش‌های کم خطر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
کاسبان تحریم
آخرین اخبار