احراز هویت 50درصد تازه واردان به بورس در سال 99 توسط سیگنال!

به لطف رشد چشمگیر بورس، روزانه افراد بیشتری وارد این حوزه شده اند تا بتوانند سرمایه خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،تقریبا می‌توان گفت که مردم دیگر مانند سال‌های گذشته با بورس و بازارهای مالی غریبه نیستند. به لطف رشد چشمگیر بورس، روزانه افراد بیشتری وارد این حوزه شده تا بتوانند سرمایه خود را افزایش دهند. حال با افزایش محبوبیت بازارهای مالی در میان کاربران، نیاز به مرجعی جامع برای دریافت خدمات بورسی و محتوای آموزشی به شدت احساس می‌شد و به همین جهت، سیگنال راه اندازی شد.

سیگنال یک اپلیکیشن جامع در حوزه مالی و بازارهای سرمایه‌گذاری است که تا کنون بیش از 3 میلیون بار دانلود و نصب شده است؛ به بیان ساده، سیگنال یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی در میان کاربران است.

 

همینطور لازم به ذکر است از زمان راه اندازی قابلیت احراز هویت غیرحضوری سجام، تا کنون بیش از 1 میلیون و 500 هزار احراز هویت موفق به کمک اپلیکیشن سیگنال انجام شده است. صرفا جهت درک بهتر این موضوع، باید بگوییم که از میان تمامی کدهای بورسی صادر شده در سال 99، بیش از نیمی از آن‌ها از طریق احراز هویت غیرحضوری سجام در اپلیکیشن سیگنال صادر شده است!

همه ما می‌‌دانیم که قبل از ورود به بازار بورس، باید با این حوزه شناخت کامل داشته و با پیچ‌ و خم‌های آن آَشنا بود. ما در سیگنال به این موضوع پی بردیم و حال با گذشت ماه‌ها از زمان راه‌اندازی این اپلیکیشن، یک مرجع کامل جهت دریافت محتوای رایگان بازارهای مالی از جمله بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ارز دیجیتال و غیره را در قالب مقاله، پادکست و ویدیو را ایجاد کرده‌ایم.

احراز هویت 50درصد تازه واردان به بورس در سال 99 توسط سیگنال!

رسالت سیگنال از ابتدا این بوده که مخاطب را قدم به قدم در راستای ورود به بازارهای مالی همراهی کند. از طرفی، شیوع بیماری کرونا درطی چندماه اخیر موانع زیادی برای کاربران ایجاد کرده است. در همین راستا، از خردادماه سال جاری، سیگنال برای اولین بار در کشور قابلیت احراز هویت غیرحضوری سجام را برای کاربران عرضه کرد. با استفاده از قابلیت احراز هویت غیرحضوری سجام، کاربر می‌تواند بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان، احراز هویت سجام خود را در خانه انجام دهد.

نحوه انجام این موضوع در ابتدا ساده به نظر می‌رسد، اما بد نیست بدانید که این قابلیت توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود بدین معنی که وقتی شما از چهره خود عکس و فیلم می‌گیرید، الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، می‌توانند زنده بودن و صلاحیت داشتن کاربر را تشخیص دهند تا از بروز هرگونه سو استفاده احتمالی جلوگیری شود. در نهایت این پروسه توسط اپراتورها بررسی می گردد و ظرف 3 تا 7 روز کاری کد بورسی برای شما ارسال می‌گردد.

اپلیکیشن سیگنال با ارائه قابلیت‌های کاربردی در حوزه مالی، محتوای آموزشی و تحلیلی جذاب و البته قابلیت احراز هویت غیرحضوری سجام، موفق شده تا جایگاه مناسبی در میان کاربران به دست آورد و رسیدن تعداد دانلودهای اپلیکیشن سیگنال به بیش از دو میلیون، مهر تاییدی بر این موضوع است.

سیگنال همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات کاربردی در حوزه بازارهای مالی و انتشار محتوای آموزشی، کاربران را در راستای موفقیت در بازارهای مالی همراهی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار