افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۵۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
 
پرویز یزدان‌پناه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند افزود: این چهار نفر از شهرستان‌های باشت، بهمئی و یاسوج بودند.
 
او گفت: در یازدهمین روز از مردادماه ۹۹، از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۶۴۱ نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه افزود: ۱۷۹ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۵ بیمار کرونایی قطعی و ۱۴ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
 
او بیان کرد: امروز نیز جواب ۱۶۶ نمونه را از آزمایشگاه دریافت کردیم که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و باشت بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه بعد از بازگشایی مشاغل، صنوف و اماکن و طرح فاصله گذاری هوشمند عملاً با نوعی عادی پنداری شرایط و کاهش مراعات بهداشت فردی و عمومی در مناطق مختلف کشور روبرو شدیم، موضوعی که طبیعتاً منجر به افزایش شمار مبتلایان و به تبع آن قربانیان شده است.

یزدان پناه افزود: در این مرحله استفاده همگانی از ماسک از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه‌ای بوده که می‌تواند شیوع بیماری کووید ۱۹ را محدود کرده و به حداقل ممکن کاهش دهد، اما باید در نظر گرفته شود که استفاده از ماسک به تنهایی برای تامین سطح مناسب حفاظت کافی نیست و سایر اقدامات نیز باید در کنار آن اتخاذ شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار