راه‌های بستان آباد حال ‌و روز خوشی ندارند

نماینده مردم شهرستان بستان آباد گفت: راه‌های اصلی و فرعی شهرستان بستان آباد حال و روز خوشی ندارند و نیازمند بازسازی و اصلاح هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، نوری نماینده مردم شهرستان بستان آباد در بازدید از ورودی و خروجی‌های شهر بستان آباد، با بیان اینکه در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد بیش از یک هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و آزاد راه و بزرگراه وجود دارد گفت:متاسفانه راه‌های اصلی و فرعی شهرستان بستان آباد حال و روز خوشی ندارند و نیازمند بازسازی و اصلاح هستند.

او با بیان اینکه سرریز ترافیک شمالغرب کشور از جاده‌های اصلی شهرستان و به خصوص داخل شهر بستان آباد صورت می‌گیرد گفت:ضرورت دارد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کمک ویژه‌ای برای ترمیم و روکش و آسفالت ریزی جاده ترانزیت بستان آباد به سمت سراب و بستان آباد به سمت میانه داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان بستان آباد در ادامه به وضعیت راه‌های روستایی نیز اشاره کرد و افزود:راه‌های روستایی شهرستان نیز نیازمند رسیدگی می باشند.

الهیاری فرماندار جدید بستان آباد نیز در این بازدید از وضعیت بد و ناخوشایند ورودی و خروجی شهر بستان آباد انتقاد کرد و افزود:متاسفانه در حوزه راهداری و با توجه به حوزه استحفاظی و موقعیت جغرافیایی شهرستان کمبود ماشین آلات وجود دارد.

او با بیان اینکه بیشتر ماشین آلات راهداری نیاز به نوسازی و تعمیرات اساسی دارند افزود:تلاش می‌کنیم برای تجهیز ماشین آلات حوزه راهداری شهرستان بر اساس اولویت‌ از اعتبارات شهرستانی کمک کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار