معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان:

نتایج آزمون استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی اعلام شد

یوسفی از اعلام نتایج آزمون استخدامی مشمولین تبصره ۱۰ ماده ۱۷ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رمضان یوسفی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری  آزمون استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در ۲۰ تیر ماه ، گفت: داوطلبان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سـوادآموزی می‌توانند کارنـامه نتـایج اولیـه آزمون مذکور را بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir/ مشاهده نمایند.

او افزود: آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی پس از ورود به پروفایل خود و وارد کردن کد ملی و کد رهگیری، به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: تعداد ثبت‌نام شدگان در این آزمون ۶۲۳ نفر است که در صورت کسب نمره حدنصاب ۵۰ درصد جهت دوره یک ساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند.

یوسفی افزود: آن دسته از آموزش دهندگان و آموزشیارانی که مشمول قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریس وآموزش دهندگان نهضت سوادآموزی مصوب ۱۳ شهریور ۹۷ مجلس شورای اسلامی شده و پرونده آن‌ها به تایید کارگروه شهرستان، استان و سازمان نهضت سوادآموزی رسیده است، می‌توانستند در این آزمون شرکت نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.