#تهران_ما موضوع برخورد پلیس راهور با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به حرکات نمایشی می‌کنند را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان خواستار برخورد پلیس راهور با رانندگان موتور سیکلت سوارانی شد که در روزهای جمعه و خلوت در معابر سطح شهر تهران حرکات نمایشی مانند تک چرخ زدن و ... انجام می‌دهند، شد.

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخورد پلیس با این‌دسته از موتور سیکلت سواران اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلات این است که در روز‌ها خلوت و جمعه‌ها، موتورسیکلت سواران در معابر خلوت و بزرگراهی حرکات نمایشی انجام می‌دهند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: این اقدام خلاف مقررات است و پلیس راهنمایی و رانندگی با این اقدام برخورد می‌کند و اجازه این کار را نمی‌دهیم.


بیشتر بخوانید؛


او با بیان اینکه توصیه می‌شود افرادی که به موتورسیکلت سواری علاقه دارند، به جا‌های مناسب و پیست‌ها مراجعه کنند، گفت: پلیس با این تخلفات برخورد می‌کند و این موضوع طرح مشترک بین پلیس راهور و پلیس پیشگیری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار