نجفی: پاشازاده نظم خوبی در شاهین شهرداری ایجاد کرده است

مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: با پاشازاده در نساجی کار کرده ام و او مربی بسیار توانمندی است.

نجفی: پاشازاده نظم خوبی در شاهین شهرداری ایجاد کرده استحسن نجفی، بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی شب گذشته تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی سخت و پرفشاری داشتیم، اما خدا را شکر توانستیم در این بازی ۶ امتیازی پیروز شویم. ما نسبت به هفته‌های گذشته پیشرفت کردیم. پاشازاده نظم خوبی در شاهین شهرداری ایجاد کرده و بازیکنان باید از او حرف شنوی داشته باشند تا تاکتیک‌های مدنظر سرمربی در زمین پیاده شود.  

مدافع شاهین شهرداری در ادامه گفت: من و دیگر بازیکنان برای پیروزی هم قسم شده ایم و در دیدار‌های باقی مانده تا پایان فصل، برای آبروی خودمان بازی کنیم و اگر یک درصد هم سقوط کردیم، آبرومندانه سقوط کنیم. بازی با سایپا را هم می‌توانستیم ببریم، اما ۴، ۵ موقعت ۱۰۰ درصدی را از دست دادیم. پیش از بازی با  پارس جنوبی جم، ما فقط پیروزی و ۳ امتیاز را می‌خواستیم که خوشبختانه همین طور هم شد.  

نجفی در پاسخ به این سوال که آیا شاهین شهرداری در لیگ برتر می‌ماند گفت: در نیم فصل اول از ۱۵ بازی، ۶، ۷ امتیاز گرفتیم، اما در نیم فصل دوم شرایط بهتر شد. کار سختی برای ماندن در لیگ برتر داریم و نمی‌شود فوتبال را پیش بینی کرد. به هر حال ما دوست داریم ببریم.

او درباره بازی پیش روی تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: گرمای بوشهر تراکتوری‌ها را اذیت خواهد کرد. البته شرایط آب و هوایی خودمان را هم اذیت می‌کند، اما ما عادت کردیم و شرایطمان بهتر از تراکتور است. انشاالله مقابل تراکتور که برای سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگد و تیم خوبی است، بتوانیم نتیجه بگیریم.


بیشتر بخوانید


نجفی در خصوص حواشی ایجاد شده درباره دست داشتن پاشازاده در دوپینگ بازیکنان  و اظهارات سرمربی شاهین شهرداری مبنی بر این که پیش از بازی با بازیکنان این تیم تماس‌های مشکوکی گرفته شد اظهار داشت: کسی با من تماس نگرفت. من با پاشازاده در نساجی کار کرده ام و او را می‌شناسم. چرا این حرف‌ها تاکنون مطرح نشده بود و دقیقا نزدیک به بازی ما این حرف‌ها را زدند؟ برخی‌ها می‌خواستند به شاهین شهرداری ضربه بزنند و کاری کنند که تمرکز پاشازاده به هم بخورد، اما او پیش از بازی به ما گفته بود که این مشکل من است و شما کار خودتان را بکنید و در زمین حرفتان را بزنید. خوشبختانه دست آن افراد رو شد و توانستیم پیروزی برابر پارس جنوبی جم را به پاشازاده هدیه بدهیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار