پرتابگر دیسک کشورمان:

کسب سهمیه المپیک با حمایت مسئولان امکان پذیر است/ کمک مالی به دو و میدانی کاران باید مستمر باشد

شیری گفت: تمرینات خود را زیر نظر سپهرزاد پیگیری می‌کنم و در صورت حمایت‌های لازم به حد نصاب ورودی المپیک می‌رسم.

بهنام شیری پرتابگر دیسک کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قرار است با سپهرزاد کار کنم و این مربی در یکی - ۲ روز آینده قراردادش را نهایی می کند. تمریناتم را از ۲ روز قبل زیر نظر سپهرزاد شروع کردم.

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره اینکه توانایی کسب سهمیه المپیک دارد، اظهار کرد: اگر حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد به طور حتم می‌توانم سهمیه المپیک را کسب کنم. البته به سهمیه فکر نمی‌کنم و حضور در المپیک برای من مهم نیست. نتیجه در این رویداد اهمیت دارد. هدف من این است که جزو ۸ ورزشکار برتر المپیک باشم.

شیری درباره اینکه در روز‌های گذشته از شرایطش رضایت نداشت، گفت: خدا را شکر وضعیتم بهتر شده است . شورای فنی فدراسیون دو و میدانی تصمیم گرفته با سپهرزاد کار کنم و تمرینات خود را در تهران انجام می‌دهم.

پرتابگر دیسک کشورمان درباره اینکه در مسابقه جایزه بزرگ دو و میدانی شرکت می‌کند، بیان کرد: به احتمال زیاد در این مسابقات شرکت می‌کنم.

کمک‌های مالی مرهمی برای حل مشکلات ورزشکاران است

او درباره کمک مالی فدراسیون دو و میدانی به ورزشکاران گفت: پرداخت کمک هزینه خوب است و مرهمی برای رفع مشکلات ورزشکاران محسوب می‌شود. به هر حال این حمایت‌های مالی باید مستمر و ادامه دار باشد.

شیری درباره لغو مسابقات انتخابی المپیک بیان کرد: ما باید همواره آماده باشیم تا در صورت بهبود شرایط و شروع مسابقات مشکلی از لحاظ جسمانی نداشته باشیم. علاوه بر این صددرصد المپیک توکیو سال آینده برگزار می‌شود. من تمرین می‌کنم تا نتیجه لازم در این رویداد مهم کسب کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار