صفحه اینستاگرامی ریحانه؛

راهکارهایی برای کاهش هزینه‎ها و ازدواج آسان

صفحه اینستاگرامی ریحانه، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‎ای، راهکارهایی را برای ازدواج آسان و کم خرج توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا از زمان ورود به کشور مانع برگزاری بسیاری از مراسم‌های شخصی و اجتماعی شده، که مراسم‌های ازدواج نیز از مواردی هستند که تصور می‌شود ویروس کرونا ضربه سختی به آن‌ها وارد کرده است، اما با کمی دقیق شدن در این موضوع و چشم پوشی از برگزاری مراسم‌های پر خرج و پر جمعیت می‌توان دریافت کرونا  فرصت مناسبی برای از بین بردن تشریفات است.

صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری نیز که در حوزه زنان، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی فعالیت می‎کند، با انتشار تصویرنگاشت‌هایی در اینستاگرام، راه‌هایی برای استفاده بهتر ازشرایط کرونایی در کاهش هزینه‌های ازدواج منتشر کرده است که در ادامه آن ها را مشاهده می‎کنید.

صفحه اینستاگرامی ریحانه با انتشار پستی نوشت:

" انقلاب در ازدواج

همانطور که می‌دانیم این روزها کشورمان در شرایط اقتصادی مناسبی نیست و می‌بینیم این شرایط سخت مالی به خانواده‌ها، در هر سطح مالی‌ای که باشند، فشار آورده است. در چنین شرایطی ازدواج و تشکیل خانواده نیز از کارهای بسیار پرهزینه محسوب می‌شود.

اگر شما قصد تشکیل خانواده دارید یا حتی فرزند یا یکی از اعضای خانواده‌تان تصمیم به ازدواج دارد و نگران هزینه‌های شروع یک زندگی هستید، احتمالا این یادداشت می‌تواند به شما کمک کند.

انقلاب در ازدواج

توصیه هایی برای ازدواج آسان

توصیه هایی برای ازدواج آسان

توصیه هایی برای ازدواج آسان

توصیه هایی برای ازدواج آسان

توصیه هایی برای ازدواج آسان

مخارج عروسی را کم کنید

مخارج عروسی را کم کنید

از کرونا تهایت استفاده را ببرید

از کرونا تهایت استفاده را ببرید


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
علت فرار از ازدواج مهریه می باشد
آخرین اخبار