مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از بازداشت راننده متخلف خودروی تخلیه فاضلاب که فیلم تخلف خود را در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.

راننده متخلف خودرو تخلیه فاضلاب در رودخانه گنجنامه راهی زندان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی پیرامون تخلیه فاضلاب در رودخانه عباس‌آباد از طریق یکی از ماشین‌های جمع‌آوری فاضلاب، پس از بررسی فیلم، پلاک خودرو شناسایی شد و مشخصات در اختیار دادستان و محیط زیست قرار گرفت تا پیگیری‌های لازم و برخورد قانونی انجام شود.

او افزود: با دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی متخلف شناسایی و ماشین وی توقیف شد.

ستوده عنوان کرد: شرکت آب منطقه‌ای همدان با جدیت طرح شکایت در محاکم قضایی را پیگیری کرد و با دستور دادستان، راننده خاطی بازداشت و پس از تشکیل پرونده قضائی، فرد خاطی راهی زندان شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان تاکید کرد: حفظ محیط‌ زیست و سلامت مردم از جمله اولویت‌های مهم مسئولان بوده و در این راستا هیچ ملاحظه ای با متخلفان نخواهد شد.

ستوده با تاکید بر اینکه تنها بخشی از آب رودخانه‌ها پس از تصفیه به مصرف آشامیدنی می‌رسد، افزود: بخش عمده‌ای از آب آشامیدنی همدان از طریق چاه‌ها و منابع آب زیرزمینی تامین می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.