محمودزاده: مسئولان هتل، مدارک داوران و ناظران دیدار آلومینیوم - ملوان را پس نمی‌دادند

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال گفت: مسئولان هتل به دلیل مشکلاتی که با باشگاه آلومینیوم داشتند، اقدام به گروکشی کردند و مدارک داوران و ناظران را به آنان تحویل نمی دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال درباره اتفاقات بازی ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک اظهار داشت: مسئولان هیئت ها، باشگاه‌ها و رسانه‌ها روی بازی‌های این هفته لیگ یک زوم کرده بودند. سازمان لیگ و کمیته داوران در کنار باشگاه‌ها برای برگزاری این مسابقات، زحمات زیادی کشیدند و رسانه‌ها هم به خوبی پوشش خبری دادند، اما یک بی تدبیری، ارزش مسابقات را از بین برد.  

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک درباره ماجرای مصادره مدارک داوران و ناظران بازی در هتل گفت: باشگاه آلومینیوم اراک به یک هتل بدهی داشت و متاسفانه وقتی داوران و ناظران پس از بازی به این هتل می‌روند، مسئولان هتل به دلیل مشکلاتی که با باشگاه آلومینیوم اراک داشتند، اقدام به گروکشی می‌کنند و مدارک ناظران و تیم داوری را تحویل نمی‌ دهند. ناظران و داوران حتی حاضر شدند مبلغ اقامت خودشان در هتل را بپردازند، اما مسئولان هتل با توجه به همان بحث گروکشی، مدارک این افراد را تحویل ندادند.  

محمودزاده در ادامه گفت: به هر حال مدیریت هتل هم خواهان دریافت مطالباتش بود. هتلی که باشگاه آلومینیوم برای داوران در نظر گرفت، همان هتل محل اقامت این تیم بود و ما با این کار باشگاه آلومینیوم مخالفت کردیم. جالب اینجا است که مدیریت باشگاه آلومینیوم، ناظر بازی تیمش برابر ملوان را زیر سوال برده که چرا به فدراسیون اطلاع دادید و درخواست تعویض هتل را مطرح کردید. این اتفاقات جای تاسف دارد و امیدواریم دیگر رخ ندهد.  

او افزود: با دستور بهاروند و دبیرکل فدراسیون فوتبال، در طول هفته چند جلسه برگزار کردیم و درباره حراست از اخلاق، لیگ، داوران و مسائل پزشکی صحبت کردیم و در ادامه این روند، فردا هم جلسه دیگری برگزار خواهد شد.  

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک با انتقاد از اتفاقاتی که در هتل محل اقامت داوران و ناظران بازی رخ داد گفت: با این حال در اراک اتفاقات سخیفی افتاد و ارزش داوران و ناظران بازی را زیر سوال بردند که امیدوارم دیگر این اتفاقات تکرار نشود. مسئولان هتل مشکل خود را با مدیریت باشگاه آلومینیوم را برطرف کردند، اما داوران و ناظران بازی ساعت ۰۰:۳۰ بامداد توانستند مدارک خود را بگیرند و از هتل بیرون بروند. این حرکت دور از انتظار بود و اکنون همه از ما گلایه می‌کنند که چرا هتل ناظران و داوران را عوض کردید. به هر حال این قانون است و ناظران و داوران نباید با تیم میزبان در یک هتل باشند. اگر باشگاه آلومینیوم از قبل این هتل را برای ناظران و داوران در نظر گرفته، کار اشتباهی کرده و دلیلی ندارد که یک حرکت اشتباه ادامه پیدا کند.  

محمودزاده در ادامه اظهار داشت: متاسفانه داوران و ناظران ما با مشکل مواجه شدند و این اتفاق ارزش مسابقات این هفته را پایین آورد. امیدواریم اتفاقاتی که در اراک رخ داد، از دل داوران و ناظران درآمده باشد.


بیشتر بخوانید:


او در پایان افزود: نکته‌ای که باید بگویم این است که هزینه یکی، ۲ سفر یک تیم به شهرستان، معادل با مطالبات آن هتل است. حالا این که چطور با داوران و ناظران ما چنین کاری انجام می‌دهند، جای سوال دارد. البته باشگاه آلومینیوم عذرخواهی کرد، اما اتفاقاتی که رخ داد چنان بد بود که با عذرخواهی هم چیزی تغییر نمی‌کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.