تخریب پنج مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اسلام آباد غرب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب از تخریب پنج مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب گفت : در راستای اجرای مواد ۳ و ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تعداد پنج مورد فنس‌کشی، دیوارکشی و نصب تانکر در زمین‌های کشاورزی این شهرستان تخریب شد.

او گفت : افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی و براساس رآی صادره از سوی مقام‌های قضایی اسلام‌آبادغرب، با حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان، ساخت و ساز‌های ایجاد شده قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب افزود: هرگونه تغییر کاربری اراضی منوط به اخذ مجوز از کمیسیون مربوطه در جهاد کشاورزی شهرستان و استان است.

کریمی ادامه داد: هر شخصی خارج از مجوز این کمیسیون اقدام به تغییر کاربری کند بر حسب قانون مجرم محسوب می‌شود و علاوه بر قلع و قمع به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی و باغات به قیمت روز، بر اساس آراء مقام‌های قضایی محکوم خواهد شد.

او گفت: قبل از هرگونه اقدام در مورد ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغی هماهنگی‌های لازم را با جهادکشاورزی انجام دهند تا علاوه بر حفظ اراضی کشاورزی و صدور مجوز برای افراد متقاضی و واجد شرایط از تخلف افراد سود جو جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار