کلینیک دیابت، بیماران قلبی و عروقی و فشارخون در اراک راه اندازی می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از راه اندازی کلینیک ویژه برای مبتلایان به دیابت، بیماران قلبی و عروقی و فشارخون در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، صادقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از افتتاح کلینیک بیماران قلبی و عروقی، دیابتی و فشار خون در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کلینیک در فضایی بالغ بر دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و در جنب مرکز بهداشت استان احداث خواهد شد.

صادقی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور ارائه بهتر خدمات به بیماران قلبی عروقی دیابت و فشارخون بالا تصمیم به احداث این کلینیک گرفته است.

او اضافه کرد: در این راستا فضایی طراحی خواهیم کرد تا بیماران به دور از هرگونه استرسی از بیماری کووید ۱۹ و در محیطی کاملا ایمن و آرام خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک به انتخاب بیمارستان امیرالمومنین (ع) به عنوان سانتر اصلی درمان کرونا اشاره کرد و گفت: این مرکز با ظرفیت حدود ۱۵۰ تخت پذیرای بیماران است که طبق آخرین تصمیم مازاد بیماران به بیمارستان آیت الله خوانساری اراک منتقل شدند.

او ادامه داد: تصمیم دانشگاه علوم پزشکی بر این شد که گروه داخلی به طور کامل از این مرکز به فضای دیگری منتقل شود و کل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین به بحث کرونا و مواجهه با آن تخصیص یابد.

صادقی اظهار کرد: در صورت انجام این کار، امکان جذب و پذیرش بیماران از سایر مراکز نیزوجود دارد و تقریباً اغلب مراکز درمانی از بیماران کرونا مثبت عاری شده و تنها یک مرکز به این امر اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.