مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبر داد:

انتخاب آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به عنوان متولی ورزش

نیسی گمراوی گفت: آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به عنوان متولی اصلی ورزش این کلانشهر از سوی اداره ورزش و جوانان انتخاب شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با انعقاد تفاهم نامه با اداره ورزش و جوانان این کلانشهر به عنوان متولی اصلی ورزش انتخاب شد.

او با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های ورزشی یکی از اساسی‌ترین اقدامات به منظور ترویج فرهنگ تربیت بدنی در بین دانش آموزان است، افزود: این نوع تفاهم نامه در نوع خود بی سابقه قلمداد می‌شود.

نیسی گمراوی توسعه ورزش دانش آموزی، نشر و گسترش ورزش همگانی، خدمات متقابل فنی بین ۲ اداره و کاهش هزینه‌های عملیات‌های ورزشی با محور‌های همکاری در برگزاری همایش‌های استعدادیابی ورزشی، همکاری در برگزاری رقابت‌های ورزشی دانش آموزی، تامین فضای ورزشی مورد نیاز، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی و همکاری در ایجاد پایگاه‌های ورزش همگانی در برخی از مدارس و همچنین تامین نیروی متخصص فنی در برگزاری رویداد‌های ورزشی و همکاری در برگزاری همایش‌های بزرگ ورزش دانش آموزی را هدف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.