فرماندار اردبیل:

مراکز گردشگری اردبیل به علت وضعیت قرمز کرونا تعطیل می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: باتوجه به تعطیلات آخر هفته تمام مراکز گردشگری شهرستان اردبیل در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تعطیل است و با توجه به وضعیت قرمز کرونا علاقمند به پذیرش گردشگر به شهرستان نیستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اردبیل از بازگشت محدودیت‌ها با توجه به وضعیت قرمز و نگران کننده کرونا در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: مردم باید این ویروس را جدی بگیرند.

او افزود: مقرر شد به مدت یک هفته از امروز فعالیت و خدمات رستوران‌ها، اغذیه فروشی و بستنی فروشی‌ها در اردبیل به صورت بیرون بر باشد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

فرماندار اردبیل افزود: از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم جلوگیری می‌شود و مردم باید به رعایت این امر اهتمام جدی داشته باشند.

امامی یگانه افزود: تاکسی‌ها و خط واحد‌ها موظف هستند به سرنشین محدود با توجه به دستورالعمل ابلاغی خدمات ارائه دهند و خدمات‌دهی به افرادی که از ماسک استفاده می‌کنند انجام شود.

او بیان کرد: پاساژ‌ها و مراکز فروش خرید و بازار‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک توسط متصدیان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند در غیر این صورت این مراکز پلمب می‌شوند.

فرماندار اردبیل گفت: مانور فاصله گذاری اجتماعی در اردبیل بصورت روزانه برگزار می‌شود و نظارت‌ها و بازرسی‌ها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان تشدید می‌شود.

امامی یگانه گفت: متاسفانه آمار فوتی‌ها و بستری‌ها و مبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته و مردم باید نسبت به سلامت خود و خانواده‌هایشان حساس باشند و استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات حداقل انتظار از همشهریان عزیز می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.