قول شهرداری برای پر کردن چاله های اطراف نیایش تا پایان تابستان

چند سالی است که تونل نیایش به بهره برداری رسیده، اما چاله‌های اطراف آن هموار سازی نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تونل نیاش چند سال است که ساخته شده و به بهره برداری رسیده است، اما آسفالت پیرامونی آن وضع مناسبی ندارد.

خودرو‌هایی که در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش حرکت می‌کنند، اگر قصد ورود به تونل نیایش را نداشته باشند و بخواهند مسیر خود را مستقیم ادامه دهند تا به خیابان ولیعصر برسند، باید با ترس و سختی از چاله چوله‌های متعددی که در مجاورت ورودی تونل است، عبور کنند و اگر عبوری رضایت بخش داشته باشند، جایزه دارد، جایزه اش هم سالم ماندن جلوبندی و کمک فنر خودرویشان است.

اما بعید است خودرو‌هایی که هر روز از این مسیر عبور می‌کنند، بعد از گذشت چند ماه خیالشان از سالم ماندن خودروهایشان راحت باشد.

موسوی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که چرا با گذشت چند سال از ساخت تونل نیایش آسفالت محیط پیرامونی آن اصلاح نشده اظهار کرد: من ۶ ماه است که در این سمت منصوب شده ام، اما در برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا آخر فصل تابستان این وضعیت اصلاح می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین دو طرف بزرگراه نیایش در مسیر شرق به غرب و مسیر غرب به شرق حدفاصل بزرگراه چمران تا خیابان ولیعصر مرمت و لکه گیری خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ در خصوص هزینه و تناژ آسفالت مورد نیاز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت:‌این ارقام هنوز برآورد نشده است.

موسوی خاطرنشان کرد: اولویت های عمرانی منطقه شهرداری لکه گیری از آسفالت‌های آسیب دیده و پیاده راه سازی است.
او در پایان اظهار کرد: عملیات تعویض آسفالت بزرگراه همت در حال انجام است و تا هفته آینده پهنه شمالی آن به اتمام می‌رسد که طول این مسیر ۴ کیلومتر در حدفاصل پاسداران تا چمران است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار