ثبت رکورد حل بیشترین مکعب روبیک در زیر آب!

مرد هندی با حل ۶ مکعب روبیک در زیر آب رکوردی جدید را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد ۲۵ ساله هندوستانی با حل بیشترین مکعب روبیک در آب رکوردی جدید را به نام خود ثبت کرد. «لایارام سِکار» موفق شد ۶ مکعب روبیک را در مدت زمان ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه حل کند. رکورد قبلی در سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده بود که در آن ۵ مکعب روبیک در زیر آب حل شده بودند.

در ویدئویی که منتشر شده است لایارام را در حال آماده شدن برای این چالش نشان می‌دهد. این مرد جوان سپس به زیر آب رفته و موفق می‌شود این تعداد از مکعب‌های روبیک را حل نماید. او که اکنون رکورد حل بیشترین مکعب‌های روبیک در زیر آب را در اختیار دارد در این باره گفت: «من سرانجام توانستم پس از گذشت ۶ سال این رکورد را بشکنم. من نخستین فرد در آسیا هستم که این رکورد را به نام خود ثبت کرده است.»


بیشتر بخوانید


لایارام که در یک مدرسه در «چِنای» هند مشغول به کار است افزود: «من می‌خواهم این انگیزه را در دانش آموزانم ایجاد کنم تا آن‌ها بتوانند تعداد بیشتری روبیک را در زیر آب حل کنند. این همه گیری آمد و روزی هم تمام خواهد شد. روح ما باید در بالاترین سطح باشد تا بتواند در زندگی با هر چیزی مواجه شود.»

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری روحیه بالای این معلم را در به چالش کشیدن مشکلات مورد ستایش قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار