طباطبایی: زبان از بیان صفات والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قاصر است

مسئولان فدراسیون کاراته حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خود را مایه مباهات این رشته ورزشی می‌دانند.

طباطبایی: زبان از بیان صفات والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قاصر استبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران جوانی مدتی را  در استان کرمان زیر نظر وزیری که یکی از پیشکسوتان فقید رشته ورزشی کاراته بود، به اين رشته روی آورد و همچنین پیش از شهادت با اهالی کاراته در ارتباط بود. کاراته سال ۵۴ توسط وزیری وارد استان کرمان شد و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به درجه کیو ۳ (هم طراز با کمربند نارنجی) رسیده بود.

طباطبایی: زبان از وصف خوبی‌های سردار سلیمانی قاصر است

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان نیز درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: بدون تعارف، زبان نمی‌تواند درباره شخصیت، منش و زندگی جوانمرد رشید، عارف، مجاهد و سردار سرفراز اسلام، سردار قاسم سلیمانی سخن و نکته‌ای بر زبان بیاورد. واکنش تحسین برانگیز مردم شهید پرور ایران در قبال شهادت سردار سلیمانی، بار دیگر نشان داد که این مردم پای انقلابی که به نام خدا برپا کرده اند، ایستاده اند.

رفتار و منش سردار سلیمانی باید سرلوحه کار همه باشد

او ادامه داد: یکی از خصلت‌های برجسته و صفات حسنه‌ای که مردم ایران در طول تاریخ از آن برخوردارند قدرشناسی و قدردانی است. زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی به ویژه در ورزش، از جمله همین صفات قدرشناسی مردم است. امیدواریم رفتار و منش سردار سلیمانی که اتفاقا در کاراته هم حضور داشت،  سرلوحه کار همه ما باشد.

واکنش فدراسیون کاراته به کاراته کا بودن سردار سلیمانی/ طباطبايي: زبان از بيان صفات والاي سردار سليماني قاصر است

ورزش باید برای پیشرفت از ارزش‌های فرهنگی استفاده کند

رئیس فدراسیون کاراته  همچنین اظهار کرد: ورزش ایران ظرفیت بسیار بالایی برای پیشرفت دارد. البته بحث درباره آنچه که ما پیشرفت می‌نامیم خارج از حوصله این گفت و گو است، اما همین قدر بدانیم که این ورزش باید ضمن استفاده از تجربیات دیگران و به کارگیری بهترین و کارآمدترین روش ها، با تکیه بر ارزش‌های فرهنگی و اصول اعتقادی در مسیر اهداف ملی و آرمان‌های اعتقادی مردم انقلابی ایران حرکت کند.

مومنی: نام سردار سلیمانی در آسمان کاراته می‌درخشد

وحید مومنی سرپرست دبیر کلی فدراسیون کاراته درباره این اتفاق در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: سردار سلیمانی به قدری فرد بزرگ و صلح جویی بود که دوست و دشمن چاره‌ای به جز دوست داشتن او نداشتند. افتخار کاراته ایران است که نام سردار سلیمانی در آسمان این رشته ورزشی می‌درخشد و امیدوارم بتوانیم لایق پاسداری از بزرگی این شهید بزرگوار باشیم. یاد سردار شهید سلیمانی در دل‌ها خواهد ماند و قطعا  زبان از وصف خوبی‌های او قاصر است.

واکنش فدراسیون کاراته به کاراته کا بودن سردار سلیمانی/ طباطبايي: زبان از بيان صفات والاي سردار سليماني قاصر است


بيشتر بخوانيد

علی نژاد: بودجه فدراسیون‌ها براساس عملکردشان خواهد بود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار