در آستانه روز خبرنگار؛

مسئولان آموزش و پرورش و بیمه سلامت از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کردند

مسئولان آموزش‌وپرورش و بیمه سلامت در آستانه روز خبرنگار برای تجلیل از خبرنگاران این حوزه از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کردند.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مهراله رخشانی‌مهرمعاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، محمد هاشمی مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت و محمد حسینی اداره کل بیمه سلامت استان تهران صبح امروز در آستانه روز خبرنگار به طور جداگانه از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کردند.

این مسئولان ضمن بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان، از سرویس‌های خبری این مجموعه بازدید کردند و روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفتند همچتین  با مسئولان این مجموعه خبری به گپ و گفت نشستند.

 در این بازدید رخشانی‌مهر درباره وضعیت مدارس استاندارد کشور، نوسازی و بازسازی فضاهای آموزشی، روش‌های کمک خیرین به مدرسه‌سازی و طرح جدید این سازمان برای جمع آوری کمک های خرد در جامعه موسوم به «آجر به آجر» به بیان توضیحاتی پرداخت همچنین از کمک بنیاد برکت به نوسازی مدارس هم سخن گفت.

مسئولان آموزش و پرورش و بیمه سلامت از باشگاه خبرنگاران بازدید کردند

در ادامه محمد حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در حاشیه بازدید خود از باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تبریک روز خبرنگار درباره هزینه‌های کرونا، نسخه نویسی الکترونیکی و آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی توضیح داد.

مسئولان آموزش و پرورش و بیمه سلامت از باشگاه خبرنگاران بازدید کردند

همچنین هاشمی مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت تهران در آستانه روز خبرنگار با حضور در تحریریه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با تقدیم گل از خبرنگاران سلامت و دبیران سرویس علمی پزشکی از زحمات آنها در اطلاع رسانی حوزه سلامت به ویژه در دوران کرونا قدرانی کرد و پیرامون چالش های خبری در دوران کرونا سخن گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار