دیزنی «مولان» را به صورت آنلاین اکران می‌کند

کمپانی دیزنی تصمیم گرفت فیلم سینمایی «مولان» را با رقم بالایی از طریق سرویس نمایش آنلاین دیزنی پلاس اکران کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، در تصمیمی تعجب برانگیز دیزنی اعلام کرد از اکران فیلم سینمایی «مولان» در سینما‌ها صرف نظر کرده و در عوض این اثر لایو اکشن را از چهارم سپتامبر در شبکه نمایش آنلاین دیزنی پلاس با مبلغی بیشتر از حالت معمول نمایش خواهد داد.

بر خلاف دیگر محصولات و محتوا‌هایی که در دیزنی پلاس در دسترس هستند، «مولان» به صورت مستقیم در اختیار مشترکان سرویس دیزنی پلاس قرار نخواهد گرفت. مخاطبان این فیلم سینمایی در آمریکا و چند کشور دیگر باید برای تماشای این فیلم، ۳۰ دلار پرداخت کنند. این در حالی است که هزینه عضویت ماهانه در این سرویس ۷ دلار است. در بازار‌هایی که سرویس دیزنی پلاس وجود ندارد، فیلم سینمایی «مولان» در سینما‌ها نمایش خواهد داشت.

از فیلم سینمایی «مولان» همیشه به عنوان فیلمی که قرار است اکران جهانی داشته باشد، یاد می‌شد؛ به خصوص در کشور چین. اما با وجود آنکه سینما‌ها در کشور چین اقدام به بازگشایی کرده اند، فروش گیشه در این کشور همچنان کساد است.

این فیلم سینمایی نسخه جدید انیمیشن کلاسیک دیزنی است و حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده است. لیو ییفئی ایفاگر نقش اصلی فیلم «مولان» است.

«مولان» قرار بود در ماه مارس در سینما‌ها اکران شود، اما به دلیل شیوع کرونا محقق نشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار