فرهادی زاد: تعدادی از بانوان ورزشکار در بخش‌های مختلف ادارات استانی استخدام شده اند

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره استخدام ورزشکاران توضیحاتی را بیان کرد.

مهین فرهادی زاد معاون توسه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: فدراسیون بسکتبال پس از پایان لیگ به دلیل اینکه انگیزه‌ای برای ورزشکاران ایجاد شود، جشنی را با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کرد و تعدادی از بازیکنان هر تیم در آن حضور پیدا کردند. از این افراد قدردانی شد تا با انگیزه مضاعف به انجام رقابت بپردازند.

او افزود: آن چیزی که مشخص است ما خارج از دستور‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل نخواهیم کرد و به دلیل اینکه فدراسیون‌های بین المللی هم با توجه به وضعیت کرونا برنامه‌های خود را تغییر می‌دهند باید دید که آن‌ها از چه راهکاری استفاده خواهند کرد. فدراسیون‌های ورزشی کشورمان از جمله بسکتبال باید با توجه به شرایط کرونایی موجود بهترین تصمیم را لحاظ نمایند.

فرهادی زاد در ادامه بیان کرد: مصوبه‌ای دولت برای استخدام ورزشکاران در نظر گرفته تا افرادی که در بازی‌های المپیک و آسیایی مقام کسب کرده اند در دستگاه‌های مختلف از جمله ورزشی مشغول به کار شوند. تعدادی از ورزشکاران دختر ما که شرایط مورد نظر را داشته در بخش‌های مختلف ادارات استانی استخدام شده اند و برخی هم در نوبت هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار