یک میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان به حساب کلزا کاران زنجانی واریز شد

مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: یک میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان به حساب کلزاکاران این منطقه واریز شده‌ است.

خرید کلزارحمنی مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به اینکه خرید کلزا در زنجان به ۵۱۰ تن رسید ارزش ریالی این میزان دانه روغنی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان را ۲ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان اعلام کرد.

رحمنی با اشاره به اینکه  دیروز یک میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان از مطالبات کلزاکاران استان زنجان واریز شد گفت:همه مطالبات کلزاکاران استان تا مورخه ۴ مرداد ماه  تسویه شده است.

مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با اشاره به  اینکه تا امروز ۹۹ درصد از کلزای کشاورزان استان خریداری شده است  گفت: پیش بینی خرید حدود یکهزار و ۲۰۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان زنجان محقق نشد.

مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت:کلزا‌های خریداری شده در قالب ۱۹۲ محموله و از ۱۴۲ کشاورز در استان زنجان خریداری شده است.

او اظهار کرد: امسال محصول کلزاکاران استان در ۸ مرکز خرید که در شهرستان‌های تولیدکننده کلزا دایر شده بود به قیمت هر کیلوگرم ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال به نرخ تضمینی مصوب دولتی خریداری می‌شود که بیشترین خرید کلزا در مرکز خرمدره صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.