بسته اخبار حوادث امروز ۱۵ مرداد۹۹؛

دستگیری کلاهبردارانی که با کپی کارت بانکی مشتریان از حسابشان پول برداشت می کردند/جان باختن دو جوان در جاده بازکیاگوراب – سیاهکل

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری کلاهبردارانی که با کپی کارت بانکی مشتریان از حسابشان پول برداشت می کردند

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان امروز گفت: ۵ میوه فروش سیار با نصب دستگاه اسکیمری درون دستگاه پوز خود، کارت بانکی مشتریان را کپی و از آن برداشت می‌کردند که دستگیر شدند.

او  افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی پرینت حساب مال باختگان متوجه شدند که متهمان در لنگرود با مبالغ برداشت شده، از مغازه‌های مختلف خرید کرده بودند و اغلب برداشت‌ها از یک دستگاه پوز انجام شده بود.

 فرمانده انتظامی گیلان گفت: یکی از کلاهبرداران هنگام فروش میوه با خودروی پیکان وانت در لنگرود شناسایی و دستگیر شد و اعتراف کرد با همکاری ۴ نفر دیگر در شهر‌های شرقی گیلان، با کپی کارت بانکی مشتریان، از حسابشان پول برداشت می‌کرد که با پیگیری ماموران انتظامی در خانه‌ای در لنگرود دستگیر شدند.

سردار ملکی افزود: متهمان اعتراف کردند تاکنون ۸ میلیارد ریال از حساب ۸۴ نفر برداشت کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ دستگاه اسکیمر، ۳۵ عدد کارت کپی شده و یک دستگاه پوز سیار کشف شد گفت: ۱۳ نفر از مال باختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر شاکیان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گیلان با اعلام اینکه شهروندانی که به این صورت از آن‌ها کلاهبرداری شده می‌توانند به پلیس فتا استان یا شهر خود مراجعه کنند ، تصریح کرد: رمز کارت‌های عابر بانک برای حفاظت از حساب و اطلاعات افراد طراحی شده و باید با هوشیاری از افشای آن خودداری کرد.

جان باختن دو جوان در جاده بازکیاگوراب – سیاهکل

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان امروز گفت: بر اثر برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری چری، در جاده بازکیاگوراب – سیاهکل، در محدوده روستای کلشتاجان، ترک نشین ۲۳ ساله موتورسیکلت در دم جان باخت و موتورسوار ۱۹ ساله به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

او افزود: کارشناسان علت این تصادف مرگبار را تجاوز به چپ موتورسیکلت اعلام کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.